PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marriott wprowadza nową aplikację mobilną

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 lip 2014 11:50

Marriott wprowadza nową aplikację mobilną

Sieć hoteli Marriott udostępnia członkom programu Marriott Rewards usługę mobilnego meldowania i wymeldowania w prawie 500 hotelach, w tym w warszawskim hotelu Marriott. To pierwsza w branży hotelarskiej aplikacja tego typu.

REKLAMA

Nowa usługa oznacza, że goście należący do programu Marriott Rewards od Londynu po Dubaj, Szanghaj, Meksyk i Nowy Jork mogą łatwo zameldować i wymeldować się za pomocą popularnej aplikacji Marriott Mobile dostępnej na ich smartfonie. W ubiegłym roku usługa mobilnego meldowania i wymeldowania została po raz pierwszy wprowadzona w hotelach Marriott Hotels w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a teraz jest już dostępna na wszystkich kontynentach, na których znajduje się prawie 500 hoteli tej sieci.

Z aplikacją Marriott Mobile meldowanie i wymeldowywanie się (Mobile Check-in/Checkout) jest niezwykle proste. Po godzinie 16:00 w dniu poprzedzającym przyjazd członkowie programu Marriott Rewards otrzymują powiadomienie w trybie „push" na iPhone'a lub urządzenie z systemem operacyjnym Android, informujące o możliwości zameldowania się. Następnie otrzymują automatyczne powiadomienie, gdy ich pokój jest już gotowy. Jako że informacje o płatnościach są zapisywane na profilach członkowskich, goście muszą tylko zgłosić się do specjalnego stanowiska przeznaczonego do mobilnego zameldowania i odebrać wcześniej zaprogramowaną kartę, która będzie tam na nich czekała.

Pod koniec pobytu goście otrzymują powiadomienie w trybie „push" informujące o możliwości zdalnego wymeldowania się. Po jego zakończeniu goście są proszeni o wskazanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany rachunek, co pozwala im na ominięcie recepcji.

- Gdy rozpoczęliśmy testowanie usługi mobilnej, zwróciliśmy się bezpośrednio do ekspertów, tj. naszych gości, którzy powiedzieli nam, że chcieliby mieć możliwość meldowania i wymeldowywania się za pośrednictwem smartfonów - powiedział Paul Cahill, starszy wiceprezes ds. zarządzania marką Marriott Hotels. - Dziewięciu na dziesięciu przedstawicieli Generacji Y, którzy po raz pierwszy skorzystali z usługi mobilnego zameldowania i wymeldowania, ocenili ją bardzo wysoko i stwierdzili, że skorzystaliby z niej ponowie przy kolejnym pobycie w hotelu.

Innowacyjne rozwiązania mobilne sieci Marriott Hotels nie ograniczają się do meldowania i wymeldowywania. Wizja przyszłości to 15 mobilnych hoteli „inkubatorów" w Stanach Zjednoczonych, które jako pierwsze w branży umożliwiają gościom wysyłanie wiadomości tekstowych z zamówieniem usługi, np. dodatkowych ręczników i poduszek, obsługi na parkingu, a także rozmowę na czacie z pracownikiem hotelu w czasie rzeczywistym.

Ponadto, sieć Marriott Hotels wprowadziła nową ofertę adresowaną do pracowników mobilnych, w tym usługi Meetings Imagined, Meeting Services App (Red Coat Direct) oraz Workspace on Demand.

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA