PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mercure najlepszą marką hotelarską

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 maj 2017 08:15

Mercure najlepszą marką hotelarską Mercure Gdynia Centrum

Mercure został uznany przez konsumentów za najlepszą markę wśród hoteli i drugą w segmencie podróże – czytamy w opublikowanym właśnie raporcie KPMG pt. „Jak budować pozytywne doświadczenie klientów.

REKLAMA

Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim. Wysokie wyniki - we wszystkich analizowanych Sześciu Filarach Customer Experience, dały marce Mercure 10. miejsce na liście TOP 100 najsilniejszych marek w Polsce.

- Mercure jest marką łącząca w sobie siłę globalnej sieci ze znaczącym elementem lokalnym. Mercure oferuje gościom komfort oraz przyjazną atmosferę i niezapomniane doświadczenia. Każdy hotel Mercure poprzez swój wystrój i menu opowiada autentyczną i inspirującą historię danego regionu, miasta, kraju. Mercure Kraków Stare Miasto jest najlepszym tego przykładem. Ambicją marki jest dostarczanie inspirowanych lokalnie spersonalizowanych usług, których poziom gwarantują hotelarze z pasją. Oczekiwania podróżujących Polaków zmieniły się, a hotele Mercure są doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – naturalnej gościnności i atrakcyjnego programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, który umożliwia korzystanie z unikalnych korzyści. W epoce podróżnych, którzy są non-stop w sieci, wiarygodna marka, która wzbudza emocje musi gwarantować dobre ceny jak na platformie accorhotels.com – tłumaczy Luc Gesvret, dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu i Dystrybucji Orbis.

Personalizacja oferty i podejścia do klientów, bezkompromisowa jakość hoteli Mercure, sprawne zarządzanie oczekiwaniami gości oraz umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta (empatia) - to elementy, które wyróżniły markę Mercure i które były najcenniejsze dla polskich konsumentów w segmencie „podróże”. Badanie „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.” przeprowadzone zostało w Polsce w 1 kw. 2017 r. i pierwszy raz w naszym kraju. Wzięło w nim udział 5 000 osób, których zapytano o doświadczenia z 200 markami z 9 branż. Na tej podstawie opracowano zestawienie TOP 100 BRANDS, obejmujące najsilniejsze marki w Polsce oraz zestawienia liderów w poszczególnych branżach. Mercure w swojej kategorii – „podróże” – jest najsilniejszą marką hotelową, która generuje pozytywne emocje i doświadczenia.

- Jestem bardzo zadowolona
z usług Mercure, pobyt
w ich hotelach jest zawsze przyjemny. Miła i profesjonalna obsługa, nowoczesny wystrój, piękne pokoje
i niesamowity komfort - komentuje w badaniu jedna z ankietowanych osób.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA