Mercure umacnia się na Wybrzeżu

W centrum Gdyni pojawił się kolejny hotel marki Mercure powiększając tym samym liczbę obiektów sieci na Wybrzeżu. Modernizacja kosztowała około 23 mln zł.
Wystrój Mercure Gdynia Centrum nawiązuje do tematyki morskiej i żeglarstwa sportowego. W strefach ogólnodostępnych i pokojach znajdują się wizerunki łodzi i żagli, a nazwy sal konferencyjnych zaczerpnięte zostały od klas jachtów. Metamorfozę przeszły wszystkie pokoje, apartamenty, sale konferencyjne, restauracje i lobby. Tym samym w Trójmieście pojawił się kolejny Winestone, czyli oryginalny koncept hotelowego wine baru proponujący m.in. na miejscu i na wynos wyśmienitą selekcję win. Na terenie hotelu nie mogło zabraknąć również centrum wellness z krytym basenem, sauną i solarium. Modernizacja kosztowała około 23 miliony złotych.
Hotel wyróżnia się, nie tylko komfortowymi i oryginalnymi wnętrzami, ale również doskonałą lokalizacją - położony jest w samym centrum miasta, w odległości 100 m od miejskiej plaży.
„Modernizacja kolejnego hotelu i włączenie go do sieci Mercure w Trójmieście w tak prestiżowej i dogodnej lokalizacji niewątpliwie umacnia pozycję marki na lokalnym i ogólnopolskim rynku usług hotelarskich - mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. - Marka Mercure to największa w Polsce sieć hoteli w kategorii klasy średniej. W tym momencie modernizajcję przechodzi jeszcze jeden hotel sieci na Wybrzeżu, który dostępny dla gości będzie w następnym kwartale 2015 roku."
Hotel Mercure Gdynia Centrum oprócz 294 pokoi w różnym standardzie od apartamentów po pokoje rodzinne posiada również ogromną przestrzeń konfrerencyjną, w skład której wchodzi 14 nowoczesnych sal o łącznej powierzchni 1400 mkw. Pozwala to zorganizować konferencje na 700, czy koktajle do 800 osób.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0