PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Merytoryka, prestiż i kontakty - wnioski z EEC

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 cze 2017 07:39

Merytoryka, prestiż i kontakty - wnioski z EEC

Zadowolenie z uczestnictwa w Kongresie i wydarzeniach towarzyszących, skłonność do udziału w przyszłorocznej edycji, ocena poziomu merytorycznego i organizacyjnego, wydatki podczas wydarzenia – pytania o te i inne aspekty zadano panelistom, słuchaczom i partnerom Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Ich celem było zbadanie poziomu satysfakcji z udziału w największej konferencji biznesowej Europy Centralnej.

REKLAMA

Na zlecenie organizatora, spółki PTWP, w dniach 17-28 maja br. firma BCMM – badania marketingowe, zrealizowała badanie poziomu satysfakcji z uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym oraz w European Start-up Days w Katowicach. W badaniu zastosowano technikę ankiety internetowej CAWI, którą ostatecznie wypełniło 488 słuchaczy, 84 panelistów oraz 47 partnerów Europejskiego Kongresu Gospodarczego, a także 111 uczestników European Start-Up Days.

83 proc.  słuchaczy oraz 89 proc. panelistów i partnerów jest zadowolonych z uczestnictwa w tegorocznej edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Za wysokim poziomem zadowolenia idzie wysoki wskaźnik deklaracji o uczestnictwie w przyszłorocznym Kongresie – zainteresowanie kolejną edycją wyraziło aż 93 proc. słuchaczy, 92 proc. panelistów oraz 78 proc. partnerów.

Stosunkowo najmocniejszym punktem Kongresu w opinii badanych była tematyka wystąpień, sesji
i paneli dyskusyjnych – to najwyżej oceniany aspekt merytoryczny tegorocznej edycji. Słuchacze przyznali mu średnią ocenę 8,3, natomiast paneliści – 8,5 w skali 10 stopniowej. W tym kontekście zwrócono uwagę na konieczność zwiększenia ilości czasu przeznaczanego na prowadzenie dyskusji
z ekspertami i panelistami w przyszłości.

Do najważniejszych efektów uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym paneliści zaliczyli przede wszystkim prestiż, jaki wiąże się z udziałem w tym wydarzeniu (ocena 8,6). Słuchacze z kolei wskazywali na możliwość nawiązania kontaktów zawodowych (8,1) i pozyskania wiedzy na temat gospodarki (8,0). Wreszcie – partnerzy Europejskiego Kongresu Gospodarczego byli najbardziej zadowoleni z obsługi sponsorskiej w czasie trwania Kongresu (ocena 8,9) oraz z kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za obsługę partnerów (8,9).

Zarówno słuchacze, jak i paneliści wyżej niż przed rokiem ocenili takie efekty uczestnictwa
w Kongresie, jak możliwość promocji własnej działalności, poprawa wizerunku, użyteczne interakcje
z innymi uczestnikami oraz możliwość bezpośredniego uzyskania przychodu w związku z Kongresem.

Najwyżej oceniane aspekty organizacyjne Kongresu to jego lokalizacja w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w hali Spodek oraz wygląd i wyposażenie sal konferencyjnych. Słuchacze wyżej niż przed rokiem ocenili system informacyjny Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz informacje przekazywane przez organizatora w trakcie trwania Kongresu.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA