PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Merytoryka, prestiż i kontakty - wnioski z EEC

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 cze 2017 07:39

Merytoryka, prestiż i kontakty - wnioski z EEC

Zadowolenie z uczestnictwa w Kongresie i wydarzeniach towarzyszących, skłonność do udziału w przyszłorocznej edycji, ocena poziomu merytorycznego i organizacyjnego, wydatki podczas wydarzenia – pytania o te i inne aspekty zadano panelistom, słuchaczom i partnerom Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Ich celem było zbadanie poziomu satysfakcji z udziału w największej konferencji biznesowej Europy Centralnej.

REKLAMA

Na zlecenie organizatora, spółki PTWP, w dniach 17-28 maja br. firma BCMM – badania marketingowe, zrealizowała badanie poziomu satysfakcji z uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym oraz w European Start-up Days w Katowicach. W badaniu zastosowano technikę ankiety internetowej CAWI, którą ostatecznie wypełniło 488 słuchaczy, 84 panelistów oraz 47 partnerów Europejskiego Kongresu Gospodarczego, a także 111 uczestników European Start-Up Days.

83 proc.  słuchaczy oraz 89 proc. panelistów i partnerów jest zadowolonych z uczestnictwa w tegorocznej edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Za wysokim poziomem zadowolenia idzie wysoki wskaźnik deklaracji o uczestnictwie w przyszłorocznym Kongresie – zainteresowanie kolejną edycją wyraziło aż 93 proc. słuchaczy, 92 proc. panelistów oraz 78 proc. partnerów.

Stosunkowo najmocniejszym punktem Kongresu w opinii badanych była tematyka wystąpień, sesji
i paneli dyskusyjnych – to najwyżej oceniany aspekt merytoryczny tegorocznej edycji. Słuchacze przyznali mu średnią ocenę 8,3, natomiast paneliści – 8,5 w skali 10 stopniowej. W tym kontekście zwrócono uwagę na konieczność zwiększenia ilości czasu przeznaczanego na prowadzenie dyskusji
z ekspertami i panelistami w przyszłości.

Do najważniejszych efektów uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym paneliści zaliczyli przede wszystkim prestiż, jaki wiąże się z udziałem w tym wydarzeniu (ocena 8,6). Słuchacze z kolei wskazywali na możliwość nawiązania kontaktów zawodowych (8,1) i pozyskania wiedzy na temat gospodarki (8,0). Wreszcie – partnerzy Europejskiego Kongresu Gospodarczego byli najbardziej zadowoleni z obsługi sponsorskiej w czasie trwania Kongresu (ocena 8,9) oraz z kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za obsługę partnerów (8,9).

Zarówno słuchacze, jak i paneliści wyżej niż przed rokiem ocenili takie efekty uczestnictwa
w Kongresie, jak możliwość promocji własnej działalności, poprawa wizerunku, użyteczne interakcje
z innymi uczestnikami oraz możliwość bezpośredniego uzyskania przychodu w związku z Kongresem.

Najwyżej oceniane aspekty organizacyjne Kongresu to jego lokalizacja w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w hali Spodek oraz wygląd i wyposażenie sal konferencyjnych. Słuchacze wyżej niż przed rokiem ocenili system informacyjny Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz informacje przekazywane przez organizatora w trakcie trwania Kongresu.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA