PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Miastonomia – letnia akcja AccorHotels

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 lip 2017 12:33

Miastonomia – letnia akcja AccorHotels Gdynia, źródło Accor

Dawne kamienice, widok na most zakochanych we Wrocławiu albo neonowy napis „Warszawa” czy Pałac Kultury i Nauki odbijający się w samochodowym lusterku – to tylko niektóre z ponad 350 fotografii wykonanych dotychczas przez uczestników konkursu Miastonomia. AccorHotels, organizator konkursu, pokazuje w ten sposób piękno polskich miast i wie, że nikt nie zna ich tak dobrze, jak sami mieszkańcy. Dotychczas w akcji wzięły udział Wrocław i Warszawa, a kolejne miasto to Gdynia.

REKLAMA

Pocztówkowe zdjęcia nie zawsze pokazują prawdziwe piękno i klimat miejsc. AccorHotels, wspólnie z mieszkańcami polskich miasta, chce pokazać to, czego nie widać na tradycyjnych zdjęciach i przewodnikowych fotografiach. Nikt nie zna polskich miast tak dobrze, jak ich mieszkańcy, dlatego to właśnie oni pokazują je ze swojej wyjątkowej perspektywy.

Pokaż piękno swojego miasta i przejmij Instagram na tydzień!

Miastonomia to konkurs fotograficzny realizowany na Instagramie, który od początku powstaje z mieszkańcami polskich miast i fanami. To to oni decydują, jakie miasto lub jego część chcą sfotografować i tym samym – poznać lepiej. Wystarczy wrzucić na swój Instagram zdjęcie miasta, oznaczyć tagami #miastonomia i #feelwelcome oraz oznaczyć na nim profil @accorhotels_polska. Najlepsza fotografia zostanie nagrodzona voucherem weekendowym do wybranego hotelu sieci, a autor zdjęcia przez tydzień będzie  mógł prowadzić profil @accorhotels_polska.

Trzecie miasto to Gdynia

Po Wrocławiu i Warszawie przyszła pora na Gdynię. W ciągu dwóch edycji uczestnicy wykonali już ponad 350 fotografii, na których pokazali piękno Wrocławia i Warszawy. Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na Instagramie pod hashtagiem #miastonomia. Trzecia edycja Miastonomii  potrwa od 16 do 27 lipca na Instagramie AccorHotels. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wrzucić zdjęcie ukazujące Gdynię.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA