PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mielno Holding-Firmus Group szacuje koszt I etapu inwestycji Beach City na 300 mln zł

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 gru 2011 09:46

Mielno Holding - Firmus Group jest coraz bliżej realizacji w Mielnie największego na polskim wybrzeżu projektu o nazwie Beach City. W ramach pierwszego etapu zostanie wybudowanych 300 apartamentów i 5-gwiazdkowy hotel z zapleczem konferencyjnym. Ten etap inwestycji o wartości około 300 mln zł obejmować będzie również budowę zaplecza sportowego i rekreacyjnego oraz pasażu handlowo-usługowego (usługi medyczne, kosmetyczne i rehabilitacyjne). Firma planuje złożyć wniosek o pozwolenie na budowę pierwszego etapu najpóźniej na początku 2013 roku.

REKLAMA

Jeśli chodzi o operatora pięciogwiazdkowego hotelu, wiadomo jedynie, że obiekt będzie prowadzony przez jedną z najbardziej rozpoznawalnych, światowych marek hotelowych. - Od 2007 roku współpracujemy z jednym z największych doradców w branży hotelarskiej, ale jeszcze nie podjęliśmy ostatecznej decyzji o wyborze operatora - poinformował Cezary Kulesza z Mielno Holding - Firmus Group.

Wartość całego projektu Beach City, przygotowanego do budowy na obszarze 36 ha z 2,5-km dostępem do plaży w latach 2013/14-2025, szacuje się na ponad 2,5 mld zł.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA