PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mobilny concierge stał się faktem. Polskie hotele polubiły nowinki

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 wrz 2016 16:50

Mobilny concierge stał się faktem. Polskie hotele polubiły nowinki Fot. Fotolia

Rozwiązanie korzystne zarówno dla pracowników hotelu, jak i gości – czego można chcieć więcej? Mobilne usługi concierge obejmują usługi hotelarskie, przyjmowanie zamówień i przekazywanie informacji przez całą dobę. Vienna House chwali się swoim rozwiązaniem.

REKLAMA

Nowa aplikacja internetowa Gustaffo.com została opracowana przez austriacką firmę informatyczną J-IT. Vienna House, największa austriacka grupa hotelowa, dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy na temat oczekiwań gości, wniosła swój wkład w opracowanie ostatecznej wersji mobilnych usług concierge. 

Mobilne usługi concierge obejmują szeroki wachlarz usług: zameldowanie i wymeldowanie online, budzenie telefoniczne, room service, elektroniczny folder dla gości, taksówki, porady turystyczne, elektroniczne gazety i czasopisma, rezerwacja stolika w restauracji hotelowej czy zabiegów w spa. Ten cyfrowy „kolega“ zapewnia pracownikom recepcji szybkie i profesjonalne wsparcie. Dzięki temu mają oni więcej czasu na indywidualną obsługę gości czy czat na żywo, jedną z wielu funkcji aplikacji. 

Dużym plusem jest łatwość obsługi. Aby skorzystać z mobilnych usług concierge, goście muszą jedynie połączyć się z hotelową siecią WiFi. Następnie są automatycznie przekierowywani do mobilnych usług concierge. Aplikacja obsługuje języki naszych gości – od angielskiego po francuski i fiński. 

- Fakt, że mobilne usługi concierge można połączyć z każdym hotelowym programem to niewątpliwie ważny atut dla hoteli zainteresowanych nabyciem aplikacji – twierdzi Thorsten Guggenberger, dyrektor generalny firmy informatycznej J-IT z siedzibą w Wiedniu, podkreślając zalety nowej aplikacji.

- Cyfrowa technologia nie weszła jeszcze w pełni do sektora hotelarskiego – mobilne usługi concierge to prawdopodobnie najprostszy sposób na usprawnienie procesu cyfryzacji. Pod względem technologicznym aplikacja jest prosta i przystępna dla hotelu i przede wszystkim dla gości - dodaje.

Aplikacja jest nowoczesna i zgodna z duchem czasu. - Prosta obsługa, szczególnie ważna dla naszych gości i pracowników, oraz funkcje personalizacji dla każdego hotelu to wspaniała wartość dodana, dzięki której wyróżniamy się wśród konkurencji – twierdzi Stefan Urdl, dyrektor działu IT w Vienna House. Hotele w dziewięciu europejskich krajach już korzystają z aplikacji. 

Pakiet startowy zawiera wszystkie podstawowe funkcje, takie jak elektroniczny folder dla gości, czat na żywo z recepcją, wielojęzyczne wersje i system zarządzania treścią. Dodatkowe funkcje można w razie potrzeby dokupić i zintegrować z modułowym systemem. Nowi klienci mogą testować usługi podczas trzymiesięcznego okresu próbnego. 

Managerowie hoteli są szczególnie zainteresowani dodatkową funkcją raportowania, dzięki której zapisywane są wszystkie potrzebne informacje o interakcjach z gośćmi drogą elektroniczną. - Dzięki temu osoby zarządzające hotelem mogą monitorować i analizować usługi w czasie rzeczywistym i reagować na potrzeby gości w sposób jeszcze bardziej indywidualny – dodaje Thorsten Guggenberger.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA