PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Moxy przy lotnisku odpowie na potrzeby pokolenia Y

Moxy przy lotnisku odpowie na potrzeby pokolenia Y
W imieniu spółki Marriott umowę podpisali Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, ze strony CAD umowę podpisał Gheorghe Cristescu, prezes Chopin Airport Development.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 lis 2017 10:42

Chopin Airport Development i Marriott International podpisały umowę franczyzową zawierającą szczegółowe regulacje dotyczące inwestycji CAD przy lotnisku w Poznaniu–Ławicy. Pod koniec 2019 roku pierwszych gości przyjmie tam hotel Moxy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 lis 2017 10:42

Hotel Moxy przy lotnisku w Poznaniu-Ławicy przyjmie pierwszych gości pod koniec 2019 roku. Będzie dysponować zapleczem gastronomicznym, salą spotkań oraz parkingiem na 84 auta. To drugi hotel Moxy w portfolio Chopin Airport Development. Spółka już w lutym podpisała umowę z Portem Lotniczym Poznań Ławica na dzierżawę gruntu pod budowę hotelu na terenie poznańskiego portu lotniczego.

Planowany hotel, który działać będzie pod lifestylową marką Moxy, należącą do grupy Marriott International, oferować będzie 120 pokoi. Rozpoczęcie funkcjonowania hotelu zaplanowano na IV kwartał 2019 roku.

W imieniu Spółki Marriott umowę podpisał Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie. Ze strony CAD umowę podpisał Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development.

Hotel odpowie na potrzeby Poznania

- To będzie pierwszy hotel Moxy w Poznaniu – mówi Gheorghe Marian Cristescu. - Będzie to hotel bardzo dobrze usytuowany względem zaplecza biznesowego, handlowego i turystycznego tego miasta. Nie mogliśmy myśleć o lepszej lokalizacji, a zwłaszcza, że jesteśmy spółką inwestującą w hotele właśnie przy lotniskach. W Poznaniu zdecydowaliśmy się na tę markę, bo to brand dostosowany do miasta promującego się jako innowacyjne i otwarte na młodych ludzi. Sieć Marriott to lider na rynku hotelarskim. Stąd hotel w standardzie tej sieci, który w swoich rozwiązaniach projektanckich nawiąże do młodości ale także do tradycji Poznania.

Marka Moxy jest odpowiedzią Marriott na potrzeby generacji Y: designerska, rozbawiona i przystępna. W hotelu jest ekstremalnie szybkie Wifi, bar otwarty 24/7, gry planszowe, przekąski, energetyczna muzyka i duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do podłączenia treści online i gier. Zespół dba nie tylko o właściwą obsługę, ale również tworzy klimat hotelu i jego autentyczność w oczach odbiorców – ludzi urodzonych pomiędzy 1980 a 1999 rokiem, którzy wyrośli na grach komputerowych i nie pamiętają świata bez internetu. W 2030 roku będzie ich około 78 miliomów, ale już teraz podróżują biznesowo. Dla nich praca jest inspiracją, okazją do nawiązania nowych relacji i znajomości. To osoby, które w podróży, w tym służbowej, szukają okazji do zabawy i autentycznie lokalnego doświadczenia.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.