PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Muzyka zamieszkała w hotelu

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2018 10:19

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” dobiegła końca. Pomysł wykorzystania muzyki, jako jej motywu przewodniego oraz zaangażowanie gwiazdy muzycznej w roli ambasadorki przyniosły rezultaty, które przerosły oczekiwania organizatorów. W ciągu czterech miesięcy informacja uzyskała zasięg dziesięciu milionów, a wiele osób włączyło się aktywnie w działania, do których zachęcała w swojej komunikacji rodzina hoteli ibis.

REKLAMA



Głównym celem projektu było wyłonienie w konkursie muzycznym grupy utalentowanych artystów. Dzięki nagrodzie, otrzymali oni możliwość rozwoju profesjonalnej kariery muzycznej. W ramach kampanii, rodzina hoteli ibis stworzyła także platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, która posłużyła za miejsce komunikacji z internautami. Grupę docelową stanowiły przede wszystkim młode osoby zainteresowane muzyką, jednak dzięki szerokiej komunikacji, marka dotarła ze swoim przekazem nie tylko do millenialsów, ale także do starszych odbiorców. Udało się pokazać, że hotele mogą być miejscami, które zapewniają dobrą zabawę i niezapomniane chwile.

Ze względu na charakter projektu oraz grupę, do której kierowano komunikaty, w kampanii postawiono przede wszystkim na media społecznościowe (Facebook, Instagram, Snapchat oraz YouTube) oraz Internet.

O kolejnych etapach informowano poprzez kanały komunikacji online rodziny hoteli ibis. Zrealizowana została seria postów, materiałów wideo na Facebooku, publikacji na Instagramie oraz relacje live na Snapchacie. Wykorzystano także kanał Youtube: zgłoszenia należało przesyłać w formie linków do utworów artystów zamieszczonych w tym serwisie.

W ciągu 3 tygodni, do konkursu zgłoszono ponad 300 piosenek, na które internauci oddali łącznie ponad 60 tysięcy głosów. Organizowano także konkursy dla fanów śledzących fanpage ibis Polska na Facebooku.

– W kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zależało nam, aby dotrzeć z informacją o marce do millenialsów, zachęcić ich do aktywnego udziału poprzez różne działania, m.in. konkurs dla młodych talentów, głosowanie czy wspieranie zwycięzców. Zaproponowane przez nas treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, co przełożyło się na duże zasięgi kampanii w mediach, przede wszystkim internetowych i społecznościowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z pewnością będziemy kontynuować komunikację naszej marki z oparciu o muzykę w najbliższym czasie. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis – mówi Hanna Bernakiewicz, Manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych na Europę Wschodnią w Grupie Hotelowej Orbis.

Ważną rolę w promocji kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odegrała Sarsa, która w swoich social mediach informowała o kolejnych etapach konkursu i wynikach. W komunikację włączyło się także wielu muzyków biorących udział w konkursie oraz osoby i fanpage ich wspierające. 786 postów, czyli ponad 82% organicznych publikacji na temat „ibis. tu mieszka muzyka” w mediach społecznościowych to ruch wygenerowany przez indywidualnych internautów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.