PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Na podbój rynku

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 maj 2017 10:17

Na podbój rynku Beatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska

Grupa B&B Hotels zaprezentowała swoje plany na najbliższe lata. Do 2020 roku firma chce mieć w portfolio 600 obiektów. Istotną rolę w realizacji tych zamiarów ma odegrać także Polska, gdzie Grupa B&B zamierza otwierać do pięciu hoteli rocznie.

REKLAMA

Po otwarciu w zeszłym roku 36 nowych obiektów, B&B Hotels zamknęła 2016 rok liczbą 392 hoteli, osiągając najwyższy 15 proc. wzrost w sektorze hotelarskim, przekładający się na kwotę 424 milionów euro. Obiekty B&B zlokalizowane są we Francji (253 hotele), Niemczech (90), Włoszech (24) oraz Hiszpanii (19). Poza tym sieć operuje także hotelami w Polsce (5), Maroku (1) i w Czechach (1). Biorąc pod uwagę wszystkie obiekty działające pod szyldem B&B, otrzymamy w sumie 33 600 pokoi oraz 6,8 miliona noclegów sprzedanych w samym 2016 r.

– W roku 2007 zrzeszaliśmy 120 hoteli, dziś mamy ich w sumie prawie 400. Idealnie byłoby osiągnąć liczbę 1 000 obiektów, ale na razie dążymy do 600 hoteli na świecie, tj. około 50 tys. pokoi w perspektywie roku 2020 – zdradza Fabrice Collet, dyrektor generalny Grupy B&B Hotels.

– Od kilku lat grupa B&B notuje stały wzrost, który pozwala składać ambitne deklaracje dotyczące zarówno macierzystego rynku francuskiego, jak i rynków międzynarodowych. Dzięki wzmocnieniu zespołu, podyktowanemu otwarciem obiektów w nowych krajach, ze spokojem patrzymy w przyszłość – dodaje Georges Sampeur, prezes zarządu Grupy B&B Hotels.

Grupa, której większościowym akcjonariuszem od marca 2016 r. jest spółka inwestycyjna PAI Partners, chce zintensyfikować rozwój sieci poprzez wdrożenie prężnej strategii otwarć uwzględniającej w szczególności debiut w Szwajcarii, Belgii, Austrii i Brazylii, a także dalszy wzrost w krajach, w których marka B&B jest już obecna.

W planach rozwoju, trzeciej co do wielkości w Europie, sieci hoteli ekonomicznych znalazła się także Polska. Przypomnijmy, że w 2016 r. zagościła ona ze swoimi obiektami do Łodzi oraz Katowic, wprowadzając na rynek odpowiednio 149 i 105 nowych pokoi. Niespełna dwa miesiące później rozpoczęła budowę kolejnego obiektu, tym razem w Krakowie. To jednak dopiero rozgrzewka przed szerszą ekspansją w naszym kraju – B&B Hotels Polska chce wprowadzać na rynek 1-5 hoteli rocznie.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA