PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nawet 500 nowych hoteli. Best Western zapowiada ambitną ekspansję

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 mar 2017 12:04

Nawet 500 nowych hoteli. Best Western zapowiada ambitną ekspansję Best Western Grand Hotel Kielce

Sieć Best Western Hotels & Resorts poinformowała o szeregu - niemal 500 - będących w toku planów inwestycyjnych. Firma obecnie sygnuje swoimi markami 239 hoteli w Europie, Azji, Afryce, Oceanii, Ameryce Południowej oraz na Bliskim Wschodzie, jak również 224 w Ameryce Północnej – 60 proc. z nich to nowe obiekty.

REKLAMA

 Niemal 500 kolejnych inwestycji toczy się w wielu państwach na różnych kontynentach.

– Best Western nadal zapewnia wyjątkową wartość właścicielom hoteli oraz inwestorom na całym świecie. Widzimy zainteresowanie różnorodnymi markami z naszego portfolio, które wciąż się rozwija – stwierdziła Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations w Best Western Hotels & Resorts.

– Miniony rok był dla nas bardzo ekscytujący. Podobnie zapowiada się 2017, ponieważ obserwujemy jeszcze większy wzrost potencjału. Czekamy na  pojawienie się hoteli Best Western w nowym miejscach na świecie jeszcze w tym roku, a także na rozwój kilku z naszych młodszych marek, coraz bardziej zaznaczając naszą globalną obecność – dodała Yoder.

Z siedmioma osobnymi markami, Best Western zapewnia inwestorom skrojone na miarę ich potrzeb opcje oraz jeszcze więcej elastyczności. 

Aktualne plany inwestycyjne ujawnione zostały w ślad za pełnym sukcesów rokiem 2016 - sieć świętowała 70 lat istnienia biznesu i osiągnęła kolejne kamienie milowe. W ostatnich miesiącach 2016 roku Best Western ogłosiła także debiut SureStay Hotel Group, która powstała z myślą o zapewnieniu hotelarzom - niejednokrotnie doświadczającym jednostronnych kontraktów, które nie przynoszą im korzyści – kolejnej opcji rozwoju. Rewolucyjna franczyza typu „white label” oparta jest o struktury Best Western i oferuje proste przejście do jednej z trzech marek SureStaySM – SureStay, SureStay PlusSM oraz SureStay Signature CollectionSM.

–  Koncepcja spotkała się z zainteresowaniem już na wczesnym etapie. 30 hoteli SureStay zostało już zaakceptowane, a spodziewamy się 100 kolejnych otwarć do końca 2017 roku – powiedział Ron Pohl, Senior Vice President i COO w Best Western Hotels & Resorts.

W ubiegłym roku Best Western otworzyła niemal 100 hoteli w Ameryce Północnej oraz 102 obiekty na całym świecie. Portfolio firmy obejmuje dziś ponad 4 200 miejsca w 100 państwach. W Polsce Best Western proponuje gościom 26 hoteli w rożnych miastach i regionach kraju – w tym nowo otwarty Best Western Plus Hotel Podklasztorze.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Christie + Co Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA