PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nawet pięć obiektów rocznie. Ambitny plan hotelowej marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 mar 2017 12:49

Nawet pięć obiektów rocznie. Ambitny plan hotelowej marki B&B Hotel Kraków

Tylko w 2016 r. B&B, trzecia w Europie marka hoteli ekonomicznych, wprowadziła na rynek dwa nowe obiekty – w Łodzi oraz w Katowicach, powiększając tym samym krajową bazę noclegową o 254 pokoje, a liczbę swoich obiektów w Polsce do pięciu. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, plan rozwoju w naszym kraju przewiduje nawet pięć otwarć rocznie.

REKLAMA

Branża hotelowa w naszym kraju przeżywa od kilku lat prawdziwy rozkwit. Napędza go przede wszystkim rozwój sektora podróży biznesowych, coraz większa ilość wydarzeń kulturalnych, społecznych i sportowych odbywających się w polskich miastach oraz wzrost popularności Polski, jako destynacji turystycznej wybieranej przez cudzoziemców. Sami Polacy również podróżują po kraju coraz chętniej i coraz częściej poszukują zakwaterowania łączącego w sobie gwarancję komfortu i przyjazne ceny. Potencjał drzemiący w naszym regionie dostrzegają inwestorzy, a jednym z nich jest międzynarodowa Grupa B&B Hotels.

Spółka B&B Hotels Polska niedawno rozpoczęła budowę swojej kolejnej inwestycji, tym razem w Krakowie. Hotel przyjmie pierwszych gości jesienią tego roku. Za dalszą ekspansją przemawiają dobre wyniki osiągane przez obiekty już działające w polskich miastach. Długoterminowy plan rozwoju sieci w naszym kraju przewiduje 1-5 otwarć rocznie. Wiele wskazuje zatem na to, że do Torunia, Warszawy, Wrocławia, Łodzi i Katowic wkrótce dołączy nie tylko stolica Małopolski.

– Za wcześnie, by rozmawiać o konkretnych adresach. Plany dalszego rozwoju naszej sieci koncentrują się w pierwszej kolejności wokół dużych rynków hotelowych jak Kraków, Trójmiasto, czy Poznań. Interesują nas także atrakcyjne lokalizacje w miastach wojewódzkich jak Białystok, Lublin, Rzeszów, Zielona Góra, Olsztyn czy Opole. Uważnie przyglądamy się również takim aglomeracjom jak Bydgoszcz i Gliwice. Myślimy też o kolejnych inwestycjach w Warszawie i we Wrocławiu – mówi Małgorzata Łagodzińska, Development Project Manager B&B Hotels Polska. – To, czy zawitamy do danego miasta z naszą marką jest podyktowane przede wszystkim tym, czy znajdziemy w nim spełniającą nasze wymogi lokalizację – dodaje.

Atrakcyjne położenie jest strategicznym elementem, na którym opiera się model biznesowy sieci B&B, Wystarczy przyjrzeć się dotychczasowym inwestycjom B&B w Polsce, by zauważyć wspólny mianownik. Wrocławski obiekt zlokalizowany jest w ścisłym centrum, w pobliżu rynku Starego Miasta oraz Dworca Głównego PKP. Także toruński hotel tej marki usytuowany jest nieopodal Starówki. W Łodzi obiekt B&B sąsiaduje z tętniącą życiem ulicą Piotrowską i zaledwie kilka kroków dzieli go od dworca kolejowego – Łódź Fabryczna. Katowicki hotel przyjmuje gości tuż przy Filharmonii Śląskiej, blisko zarówno Dworca Głównego PKP jak i Spodka. Z kolei obiekt w Warszawie położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Okęcie. Natomiast będący w budowie B&B Kraków powstaje u podnóża Wawelu, vis-a-vis Centrum Konferencyjnego ICE Kraków oraz Ronda Grunwaldzkiego.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA