PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nic tak nie przyciąga klienta do hotelu jak dwucyfrowa cena

  • Autor: Emilia Wiśniewska
  • 25 wrz 2014 17:09

Nic tak nie przyciąga klienta do hotelu jak dwucyfrowa cena

Sektor hoteli ekonomicznych w Polsce ma jeszcze sporo do nadrobienia i daje duże pole do popisu zarówno dla sieci, jak i dla projektów indywidualnych - uważają paneliści sesji hotelowej zorganizowanej w ramach Property Forum 2014.

REKLAMA

- W Focus Hotels bardzo szybko zauważyliśmy, że aby zwiększyć zysk musimy podnieść standard hoteli z dwugwiazdkowych do trzygwiazdkowych. To pozwala nam osiągać wyższe obłożenie. Nawet jeśli sprzedajemy pokój za 89 zł za dobę, to i tak na tym zarabiamy. Nic tak nie przyciąga klienta jak dwucyfrowa cena - mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu Focus Hotels Sp. z o.o.

Jak osiągnąć zysk z pokoju z dwucyfrową ceną? - To możliwe. Mamy mocno spięte koszty własne, pracownicy w obiekcie to maksymalnie 20 osób. Outsourcujemy dużo usług. Stawiamy też na silnych menedżerów działów. Najlepszy szef kuchni jest jednocześnie menedżerem wszystkich restauracji, przekazuje swoją wiedzę poprzez szkolenia reszcie załogi - tłumaczy Łukasz Płoszyński. Sieć Focus Hotels to obecnie 6 obiektów, jednak spółka ma plany dalszego rozwoju.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.