PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy plan Starwooda dla Polski - kolejne hotele i nowe marki

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 kwi 2013 12:11

Nowy plan Starwooda dla Polski - kolejne hotele i nowe marki

Jak informowaliśmy, w ciągu najbliższych pięciu lat Starwood Hotels & Resorts uruchomi 50 hoteli w Europie. Ekspansja obejmie również Polskę. - Prowadzimy aktywne negocjacje z inwestorami, których celem jest otwarcie nowych hoteli w kluczowych lokalizacjach. Jesteśmy szczególnie zainteresowani rozwojem we Wrocławiu i w Łodzi - mówi Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

REKLAMA

Wrocław i Łódź to nie jedyne lokalizacje, którymi korporacja jest zainteresowana. - Potencjał drzemie też w innych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Katowice i Zakopane - podkreśla dyrektor generalny Starwood w naszym kraju.

W przyszłości ma się zwiększyć nie tylko liczba hoteli korporacji, ale też liczba marek, jakie ma w Polsce. - Chcielibyśmy wprowadzić na polski rynek nasze marki Aloft lub FourPoints by Sheraton - zapowiada Gonçalo Duarte Silva.

Obecnie Starwood zarządza sześcioma hotelami w Polsce: hotelem Bristol, który niedawno dołączył do Luxury Collection, hotelami Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz hotelem Westin Warsaw.

- Według nas Polska jest krajem perspektywicznym, jeżeli chodzi o rozwój branży hotelarskiej i my chcemy być częścią tego wzrostu. Z naszych obserwacji i analiz wynika, że w poprzednich latach na polskim rynku było znacznie wyższe zapotrzebowanie na obiekty 2-3-gwiazdkowe, a to nie jest segment rynku, który my obsługujemy. Większość wskaźników pokazuje jednak, że w niedalekiej przyszłości będzie duże zapotrzebowanie na obiekty 4- i 5-gwiazdkowe zarządzane przez międzynarodowe sieci - podsumowuje szef Starwooda w Polsce.

Penetracja rynku przez międzynarodowe marki w Polsce wynosi obecnie mniej niż 10 proc., podczas gdy średnia światowa to 37 proc.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA