PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Od hoteli marek luksusowych goście oczekują emocji

  • www.pulshr.pl
  • 12 cze 2018 11:25

Od hoteli marek luksusowych goście oczekują emocji Aneta Lewandowska, dyrektor hotelu Sofitel Warsaw Victoria (Fot mat. pras.)

O ścieżkach kariery i wyzwaniach, z jakimi muszą się mierzyć hotelarze - mówi Aneta Lewandowska, dyrektor hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

REKLAMA

Jakie są wyzwania dla takiej marki jak Sofitel w dzisiejszych czasach?

Aneta Lewandowska, dyrektor hotelu Sofitel Warsaw Victoria: Nowymi wyzwaniami są nowe trendy w luksusowych usługach hotelowych. Aktualnie nie wystarczy zaproponować gościowi starannie przygotowanego i przemyślanego, komfortowego pobytu w pięknych wnętrzach, z uśmiechniętą obsługą. Od hoteli marek luksusowych goście oczekują emocji, śmiechu, autentycznego wzruszenia, prawdziwych przeżyć, szczególnych doświadczeń. Często takich, którymi będą mogli się podzielić lub pochwalić przed znajomymi. Personalizacja usług to trend globalny, dotyczący nie tylko naszej branży, ale i reszty świata. W odpowiedzi na te oczekiwania w Sofitelu stworzono piękną i wyjątkową ideę cousu main, czyli serwisu czy usługi skrojonej na miarę i płynącej prosto z serca pracowników. W oparciu o obserwację lub znajomość preferencji gości nasi pracownicy spontanicznie zaskakują ich przeróżnymi rozwiązaniami, które mają wzbogacić ich doświadczenie z pobytu. Cousu main jako filar marki Sofitel jest doceniane przez naszych gości i w 100% oparte na kreatywności, pasji i zaangażowaniu całego zespołu w hotelu.

O dobór i rozwój pracowników, jak w każdej marce luksusowej, należy permanentnie dbać, a na tak wymagającym rynku pracy i przy tej konkurencji jeszcze bardziej niż dawniej. Kontynuujemy zatem wdrażanie programu Heartist, który ma na celu zapewnienie serdecznej i autentycznej atmosfery, sprzyjającej podnoszeniu stopnia zadowolenia naszych gości, jak i dobremu samopoczuciu całego zespołu pracującego w hotelu.

Marki na rynku luksusowym podążają za globalnymi trendami, do tej pory śledzonymi przede wszystkim przez marki masowe. Przykładem jest rewolucja cyfrowa. Wdrożenie rozwiązań, które są zaprojektowane specjalnie dla urządzeń mobilnych oraz tworzenie systemów, które integrują dane, ułatwiają zarządzanie. Jeszcze kilka lat temu w tradycyjnych hotelach luksusowych nie do pomyślenia było wyłączenie osobistej relacji z gościem podczas zameldowania czy wymeldowania na rzecz online check in czy fast check-out. Teraz usługi te są wdrożone i zyskują coraz większe rzesze zwolenników. Wyzwaniem jest także sytuacja makroekonomiczna na świecie.

Pozytywne wyniki napawają optymizmem, ale też prowokują pytania, jak długo będziemy mogli się nimi cieszyć. Wyzwania stojące przed hotelarzami, a w szczególności przed liderami w hotelarstwie, na przestrzeni lat znacząco się zmieniły. Zmieniły się kompetencje liderów w hotelarstwie, w stronę technik opartych o inteligencję emocjonalną i empatię. To nasza domena. To domena kobiet.

Czytaj cały wywiad na PulsHR

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.