PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Od innowacji do inwestycji. Best Western ma ambitne plany

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 gru 2016 13:49

Od innowacji do inwestycji. Best Western ma ambitne plany Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję

Sieć Best Western postawiła w tym roku na innowacyjne technologie i zmiany w portfolio na skalę globalną. Co przyniesie 2017 rok?  - Jesteśmy blisko podpisania umowy dotyczącej pierwszego hotelu Vib w Polsce. Byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie – zapowiada Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję. To jednak nie koniec planów dotyczących Polski.

REKLAMA

W planach rodziny hotelowej na nadchodzące miesiące jest przede wszystkim dalszy rozwój w Polsce, zakładający włączenie w struktury sieci od 6 do 10 nowych hoteli. Na 2017 rok zaplanowano m.in. otwarcie obiektów w Sulejowie, Katowicach czy Zakopanem. Sieć zamierza również wprowadzić nową wersję lokalnej strony internetowej, która oparta zostanie na innowacjach i rozwiązaniach wdrożonych w ramach nowej strony globalnej. W planach na 2017 rok jest także intensyfikacja działań zmierzających w kierunku utrzymania wysokich standardów jakości.

Innowacje w priorytecie

Do najważniejszych wydarzeń 2016 r. sieć Best Western zaliczyła m.in. znaczące inwestycje w innowacje technologiczne, w tym usprawniający przepływ informacji interfejs Two-Way i nowy silnik rezerwacyjny, a także nową stronę internetową.

Rok 2016 upłynął Best Western pod znakiem okrągłej, siedemdziesiątej rocznicy funkcjonowania firmy, która z nieformalnej sieci hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, stała się znaną marką na całym świecie. Oprócz innowacji technologicznych, w 2016 roku wprowadzono także nowe logo i rozpoczęto implementację identyfikacji graficznej.

Zmiany w skali globalnej

W październiku sieć Best Western przedstawiła koncepcję SureStay Hotels – franczyzę typu „white label”. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) i SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – sieć chce zapewnić właścicielom obiektów jeszcze więcej możliwości. Równolegle firma wprowadziła zmiany w zakresie nowych marek z portfolio Best Western. W ostatnich miesiącach mijającego roku ogłoszono podpisanie pierwszego obiektu Executive Residency w Afryce, pierwszego obiektu pod szyldem GLō w Azji,  a jeszcze w grudniu w Turcji gości zacznie przyjmować pierwszy hotel Vib w Europie.

Lokalny rozwój

Ostatnich dwanaście miesięcy to także intensywny rozwój sieci na rynku polskim. W Polsce Best Western proponuje gościom 25 hoteli w rożnych miastach i regionach kraju. W marcu wprowadzona została marka BW Premier Collection, „soft brand” zrzeszający wysokiej jakości niezależne hotele. W czerwcu pod szyldem Best Western zaczął funkcjonować Hotel Jurata, pierwszy obiekt Best Western na półwyspie helskim. Podpisano także umowy dotyczące nowych hoteli, w których trwają obecnie prace związane z wejściem w struktury sieci.

– Jestem zadowolona z rozwoju Best Western w Polsce – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję. – Nasza pozycja jest stabilna i ugruntowana. Rozwijamy się w ramach marek obecnych już na rynku, ale jesteśmy też blisko podpisania umowy dotyczącej pierwszego hotelu Vib w Polsce. Byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie – dodała.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.