PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

PLL LOT i Air Astana nawiązują współpracę

  • Autor: PAP
  • 30 mar 2018 08:13

PLL LOT i Air Astana nawiązują współpracę Fot. fotolia

Podróżujący PLL LOT lub Air Astaną mogą kupić jeden bilet na trasie między Warszawą i Astaną , czy Ałmatami - poinformowała w czwartek poinformował LOT. Umożliwia to umowa code-share zawarta między polskim i kazachskim przewoźnikiem.

REKLAMA

Code-share oznacza współpracę linii lotniczych, na mocy której jedna linia lotnicza przewozi pasażerów z biletami wystawionymi przez inną linię lotniczą.

Jak przekazał LOT w ramach tej umowy, narodowy przewoźnik Kazachstanu rozpoczął sprzedaż biletów na połączenie LOT-u między Warszawą i Astaną. LOT sprzedaje za to na jednym bilecie rejsy m.in. do Ałmatów z przesiadką w Astanie.

"Dla pasażerów LOT-u korzyścią ze współpracy z przewoźnikiem kazachskim jest możliwość zakupu łączonego biletu i zaoferowania atrakcyjnych cen na połączenie przez Astanę do Ałmatów. To oznacza skokową poprawę oferty na rynku kazachskim. Na podobnej zasadzie pasażerowie LOT-u zyskują dostęp do innych połączeń z siatki Air Astany" - czytamy w komunikacie spółki.

Dzięki umowie code-share pasażerowie z Kazachstanu będą mogli podróżować na jednym bilecie dalej niż dotychczas z wykorzystaniem rejsów LOT-u i Warszawy jako portu przesiadkowego, m.in. do Hamburga, Monachium, Mediolanu, Brukseli, czy Budapesztu.

LOT uruchomił połączenia między Warszawą a Astaną od maja 2017 r. Do ich obsługi wykorzystuje Boeinga 737-800 NG ze 186 fotelami na pokładzie w trzech klasach podróży: biznes, ekonomicznej premium i ekonomicznej. W tym roku na tej trasie pojawi się też Boeing 737 MAX 8, czyli najnowszy samolot wąskokadłubowy we flocie LOT-u, z taką samą liczbą foteli.

Rejsy LOT-u do i z Astany odbywają się trzy razy w tygodniu - wyloty z Warszawy są w poniedziałki, środy i piątki, zaś wyloty z Astany we wtorki, czwartki i soboty. Docelowo częstotliwość wzrośnie do czterech razy w tygodniu. Czas rejsu między Warszawą i Astaną to ok. pięciu godzin.

Rozwój oferty to element strategii rentownego wzrostu LOT-u na lata 2016-2020, którą konsekwentnie i szybciej od założeń wdraża polski przewoźnik. W 2017 r. LOT ogłosił uruchomienie 27 połączeń, w tym z Warszawy do Los Angeles, Newark, Astany i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark.

W tym roku LOT ogłosił już siedem połączeń: z Warszawy do Billund, Moskwy-Domodiedowa, Hanoweru, Skopje, Podgoricy i Zaporoża oraz z Krakowa do Budapesztu.

W ubiegłym roku LOT przewiózł ponad 6,8 mln pasażerów, co oznacza wzrost o ponad 25 proc. rok do roku. Najpóźniej w 2020 r. LOT planuje przewozić ponad 10 mln pasażerów rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.