PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Po pierwsze - emocje, czyli jak marki hotelowe odpowiadają na zmiany potrzeb

Po pierwsze - emocje, czyli jak marki hotelowe odpowiadają na zmiany potrzeb
Agata Janda, Dyrektor ds. Doradztwa Hotelowego, JLL.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lut 2019 16:02

Aplikacje pozwalające zamawiać room service za pomocą emocji, lobby urządzone na wzór kreatywnych coworków, bary serwujące regionalne piwa, czy przestrzenie, w których poczujemy się częścią lokalnej społeczności – to kierunek, w którym zmierza coraz więcej hoteli. Powód? Rosnące oczekiwania klientów motywują operatorów i właścicieli do tworzenia marek hotelowych, które będą dostarczać nam unikalnych doświadczeń.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lut 2019 16:02

Zmieniający się profil gości hotelowych na całym świecie, a także ewolucja (czy nawet rewolucja) ich oczekiwań sprawiają, że tradycyjny model hoteli oparty na kategoryzacji w postaci gwiazdek, jest stopniowo zastępowany nowym podziałem – na hotele ekonomiczne, biznesowe, lifestyle’owe i luksusowe.

- Silnie rosnąca klasa średnia w Polsce i na świecie to przede wszystkim bardziej świadomi konsumenci, którzy poszukują unikalnych i autentycznych doświadczeń pozwalających im na wyrażenie swojej indywidualności. Nie zależy już nam tak bardzo na przestronnych pokojach, w których najczęściej tylko śpimy. Niezależnie od tego, czy podróżujemy prywatnie czy służbowo, zależy nam, aby przestrzeń hotelu inspirowała, pobudzała kreatywność i wspierała nasz well-being. Design odgrywa coraz większą rolę w rezerwacji hotelu. To wszystko sprzyja powstawaniu nowych formatów i marek hotelowych, takich jak Puro, które wywindują nasze doświadczenia na kolejny poziom - mówi Agata Janda, Dyrektor ds. Doradztwa Hotelowego, JLL.

Turyści zmieniają hotelowy rynek

Niebagatelny wpływ na dywersyfikację sektora hotelowego miał też Airbnb. Twórcy portalu swój pomysł oparli przede wszystkim na czynniku związanym z lokalnością. Dlaczego? Wielu ludzi podróżując, stawia na autentyczność i nie chce, aby ściana hotelu odgradzała ich od kultury i życia codziennego mieszkańców danego miasta czy kraju. Ten trend zauważyli też operatorzy hotelowi, którzy częściej aranżują wystrój lobby i pokoi, uwzględniając elementy charakterystyczne dla konkretnej lokalizacji. Przykładem jest Hotel Mercure Stare Miasto, Hotel Indigo w Krakowie czy też zaplanowane na luty Moxy na warszawskiej Pradze.

Kolebką „hotelowego lifestyle’u” był Londyn, Nowy Jork, Berlin oraz Amsterdam. Koncepty takie jak Hoxton, Ace Hotel, Mama Shelter, czy kultowy CitizenM zrewlucjonizowały tradycyjny hotelowy format między innymi poprzez zredefiniowanie roli hotelowego lobby. Mało formalna, niezobowiązująca atmosfera, ekscytujące wnętrza, muzyka na żywo. Dzięki tym czynnikom stało się ono modnym miejscem spotkań, ciekawą alternatywą na biznesowy lunch, jak i popularnym adresem na wieczorne wyjście. Zrodziła się moda na rooftopy. Radio Bar w ME Hotel w Londynie stał się bardziej poularny niż sam hotel. W Polsce coraz więcej operatorów chce umieszczać hotelowe restauracje na najwyższych piętrach, a nie na parterze, co z wielkim sukcesem funkcjonuje na przykład w Courtyard by Marriott w Katowicach.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.158.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.