PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pokój sterowany głosem - sieć hoteli testuje nowe narzędzie

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 cze 2017 13:54

Pokój sterowany głosem - sieć hoteli testuje nowe narzędzie fot. Pixabay

Sztuczna inteligencja aktywowana głosem w hotelach? W ciągu najbliższych lat to możliwe. Best Western Hotels & Resorts w wybranych obiektach wprowadzi pilotażowy program wykorzystujący Amazon Echo Dot.

REKLAMA

Pokój sterowany głosem, możliwość zadzwonienia do recepcji bez podnoszenia słuchawki i ręcznego wybierania numeru oraz szereg innych korzyści płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji w hotelarstwie. Best Western Hotels & Resorts testuje nowe narzędzie, które może przynieść korzyści zarówno gościom, jak i pracownikom sieci.

Amazon Echo Dot, bo o nim mowa, to niepozorne urządzenie posiadające asystentkę głosową – Alexę. Swoje zastosowanie może znaleźć także w obiektach hotelarskich. Co potrafi Amazon Echo Dot? Przetwarzając polecenia głosowe może dostarczać informacje np. poinformować gościa o pogodzie, najnowszych wydarzeniach ze świata oraz odpowiadać na pytania, ale również ustawić budzik czy zarezerwować bilety lotnicze.

- Pracujemy nad testami Amazon Dot, ponieważ uważamy, że w przyszłości właśnie w ten sposób goście mogą chcieć wchodzić z nami w interakcje – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts.

Wdrożenie rozwiązania opartego na sztucznej inteligencji mogłoby wpłynąć także na sposób kontaktu z recepcją, zamawiania obsługi pokojowej, zgłaszania różnego rodzaju problemów. Co więcej, w dalszej perspektywie mogłoby być wykorzystywane także przez pracowników, np. serwis odpowiedzialny za utrzymanie czystości w pokojach, w zakresie raportowania.

Obecnie sieć współpracuje z Runtrizem w celu przygotowania i wdrożenia programu pilotażowego, który wstępnie zostanie przetestowany w około dwunastu obiektach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA