PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pokój sterowany głosem - sieć hoteli testuje nowe narzędzie

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 cze 2017 13:54

Pokój sterowany głosem - sieć hoteli testuje nowe narzędzie fot. Pixabay

Sztuczna inteligencja aktywowana głosem w hotelach? W ciągu najbliższych lat to możliwe. Best Western Hotels & Resorts w wybranych obiektach wprowadzi pilotażowy program wykorzystujący Amazon Echo Dot.

REKLAMA

Pokój sterowany głosem, możliwość zadzwonienia do recepcji bez podnoszenia słuchawki i ręcznego wybierania numeru oraz szereg innych korzyści płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji w hotelarstwie. Best Western Hotels & Resorts testuje nowe narzędzie, które może przynieść korzyści zarówno gościom, jak i pracownikom sieci.

Amazon Echo Dot, bo o nim mowa, to niepozorne urządzenie posiadające asystentkę głosową – Alexę. Swoje zastosowanie może znaleźć także w obiektach hotelarskich. Co potrafi Amazon Echo Dot? Przetwarzając polecenia głosowe może dostarczać informacje np. poinformować gościa o pogodzie, najnowszych wydarzeniach ze świata oraz odpowiadać na pytania, ale również ustawić budzik czy zarezerwować bilety lotnicze.

- Pracujemy nad testami Amazon Dot, ponieważ uważamy, że w przyszłości właśnie w ten sposób goście mogą chcieć wchodzić z nami w interakcje – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts.

Wdrożenie rozwiązania opartego na sztucznej inteligencji mogłoby wpłynąć także na sposób kontaktu z recepcją, zamawiania obsługi pokojowej, zgłaszania różnego rodzaju problemów. Co więcej, w dalszej perspektywie mogłoby być wykorzystywane także przez pracowników, np. serwis odpowiedzialny za utrzymanie czystości w pokojach, w zakresie raportowania.

Obecnie sieć współpracuje z Runtrizem w celu przygotowania i wdrożenia programu pilotażowego, który wstępnie zostanie przetestowany w około dwunastu obiektach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA