PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska Organizacja Turystyczna szuka partnerów do akcji "weekend za pół ceny"

  • Autor: PAP
  • 16 sty 2018 15:40

 Polska Organizacja Turystyczna szuka partnerów do akcji "weekend za pół ceny" fot. Pixabay

Rusza czwarta edycja akcji "Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny" - poinformowała we wtorkowym komunikacie Polska Organizacja Turystyczna. Dodano, że rozpoczęła się rekrutacja partnerów branżowych, a finał akcji zaplanowano od 9 do 11 marca br.

REKLAMA

Akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest organizowana przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki po raz czwarty.

Jak podkreślono w komunikacie, POT "zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego do udziału w czwartej edycji +Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny+". Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i możliwościach udziału w niej.

Rejestracja partnerów branżowych zakończy się 13 lutego br., a sprzedaż ofert ruszy 21 lutego. Finał akcji zaplanowano od 9 do 11 marca.

Akcja ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie Polaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównymi okresami urlopowymi. "Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki" - czytamy w informacji prasowej.

Jak wskazał, cytowany w komunikacie, minister sportu i turystyki Witold Bańka akcja "cieszy się ogromnym, stale rosnącym zainteresowaniem wśród turystów". "Za nami już trzy edycje, które za każdym razem pokazują nam, że Polacy chętnie korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju" - dodał szef MSiT.

Głównymi beneficjentami akcji są polscy turyści, którzy mogą zaplanować wypoczynek w Polsce w korzystnej cenie. Beneficjentem jest także branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe, ale też zyskuje możliwość wspólnej promocji w tzw. sezonie niskim. Akcja ma także spopularyzować wypoczynek w na terenie Polski w okresie wiosennym i jesiennym.

Ostatnia, jesienna edycji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" odbyła się od 6 do 8 października 2017 r. Przyciągnęła uwagę 554 podmiotów, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty oraz usługi o 50 proc. taniej. Z akcji skorzystało ok. 110 tys. turystów, którzy dzięki promocyjnym cenom zaoszczędzili niemal 8 mln zł.

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie, ocenił, że i w tej edycji POT liczy na "wzrost liczby partnerów i przygotowanych przez nich ofert". "To dla nich szansa, by zaprezentować swoje najlepsze atuty i przekonać turystów do powrotu w innym terminie" - stwierdził.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu podczas trzeciej edycji 87 proc. respondentów wskazało, że z uczestnictwa w niej odnieśli oni "dużą korzyść", a 86 proc. zapowiedziało udział w kolejnych edycjach. Prawie 80 proc. partnerów branżowych, którzy włączyli się w kampanię poleciłoby innym podmiotom turystycznym zgłoszenie się do kolejnych edycji. Od początku akcji ( 2016 r.) skorzystało z niej 250 tys. turystów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA