PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskę odwiedzą zagraniczni wideoblogerzy z YouTube. To część nowej strategii POT

  • Autor: PAP
  • 03 lis 2017 17:26

Polskę odwiedzą zagraniczni wideoblogerzy z YouTube. To część nowej strategii POT Fot. Fotolia

W 2018 roku POT wdroży innowacyjne projekty w internecie promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie - wynika z informacji prasowej Polskiej Organizacji Turystycznej. To część nowej strategii promocji Polski z wykorzystaniem mediów i kultury cyfrowej.

REKLAMA

Jak informuje Polska Organizacja Turystyczna, innowacyjne projekty zostaną wdrożone przede wszystkim w mediach społecznościowych. "Jednym z pierwszych będzie wizyta studyjna dla wideoblogerów z kilku kluczowych zagranicznych rynków turystycznych" - czytamy.

Uczestnicy będą mieli okazję poznać "unikalne, spektakularne i ekskluzywne miejsca" oraz wydarzenia w Polsce. Zdaniem POT, pozwoli to na ukazanie Polski jako kraju o szerokiej i nieprzeciętnej ofercie turystycznej.

Organizacja zauważyła, że obecnie "promocja w turystyce opiera się przede wszystkim na osobistej rekomendacji". "Decyzje o tym, gdzie i jak podróżujemy, podejmujemy w dużej mierze w oparciu o informacje znalezione w sieci, w tym w mediach społecznościowych" - oceniła POT.

W opinii cytowanego w komunikacie prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Roberta Andrzejczyka, rekomendacje popularnych osób, które narzucają trendy w swoich środowiskach, postrzegane są jako informacje sprawdzone i prezentujące to, czego można naprawdę doświadczyć w wybranym miejscu. "Stąd pomysł na wykorzystanie wideoblogerów aktywnych na YouTube. Siła influencerów social mediowych jest nie do przecenienia" - tłumaczył prezes.

"Chcemy pozwolić wybranym wideoblogerom poznać Polskę przez niezwykłe doświadczenia w nieoczywistych miejscach i dać im szansę na zaprezentowanie w sieci ich wizji naszego kraju" - podkreślił Andrzejczyk.

Magdalena Ragus z POT wskazała, że Organizacja "przy propagowaniu projektu zamierza korzystać z możliwości tworzenia zasięgu, jakie dają media społecznościowe".

W pierwszej tego typu akcji organizowanej przez POT ma wziąć udział 7-8 wpływowych wideoblogerów. Będą to osoby m.in. z Japonii, Chin, Stanów Zjednoczonych czy wybranych krajów Europy Zachodniej. Przy wyborze POT będzie się kierował predyspozycjami osobowościowymi tj. pełną naturalnością, osobowością budzącą sympatię, charyzmatycznością. Pobyt youtuberów w Polsce planowany jest na kwiecień/maj 2018 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA