PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polski pawilon w Mediolanie odwiedziło prawie 1,7 mln gości

  • Autor: PAP
  • 04 lis 2015 16:30

Polski pawilon w Mediolanie odwiedziło prawie 1,7 mln gości szef PAIiIZ Sławomir Majman

Prawie 1,7 mln osób odwiedziło polski pawilon podczas światowej wystawy Expo 2015 w Mediolanie. Podczas imprezy, która zakończyła się w ub. sobotę, rozdano 17 ton jabłek z polskich sadów - poinformowała Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

REKLAMA

"Liczyliśmy na 800 tys. ludzi. Wynik przerósł nasze oczekiwania. Mieliśmy też pewne wątpliwości co do talentów organizacyjnych i promocyjnych naszych włoskich gospodarzy. Początek był trudny, ale prawie 1,7 mln odwiedzjących polski pawilon sprawiło nam gigantyczną radość" - powiedział szef PAIiIZ Sławomir Majman.

"Na tym największym festynie światowym, który odbywa się raz na kilka lat, walczyliśmy o tę publiczność nie tylko tym, co było w środku pawilonu, ale także tym, co się działo wokół naszego stanowiska. Ludzie przychodzili pod polski pawilon po zmierzchu pobawić się, coś przekąsić, posłuchać muzyki" - dodał.

Celem udziału Polski w wystawie była m.in. budowa wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnego gospodarczo partnera, miejsca do nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych oraz lokowania inwestycji.

Jak podała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, stronę www.expo.gov.pl odwiedziło ponad 2 mln osób, głównie Włochów i Polaków. W ciągu 6 miesięcy trwania wystawy w serwisie pojawiło się ponad 600 artykułów i ponad 80 filmów, które odtworzono około 100 tys. razy. Użytkownicy spędzili na stronie łącznie 7 i pół roku.

"Jako jedni z nielicznych postawiliśmy na tak złożoną i dynamiczną prezentację kraju, opartą o ekspozycję stałą oraz zmieniające się cyklicznie prezentacje regionalne. Wszystko zaś podporządkowane było kluczowemu założeniu naszego udziału w Wystawie Światowej EXPO 2015 - promocji przemysłu rolno-spożywczego, wspierającej polskich przedsiębiorców w poszukiwaniu nowych rynków zbytu oraz budowaniu trwałych relacji handlowych z partnerami zagranicznymi. Liczba gości w pawilonie Polski oraz frekwencja na wydarzeniach organizowanych przez nas w ramach programu gospodarczego pozwala stwierdzić, że sukces udziału Polski w EXPO 2015 w Mediolanie zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania" - powiedziała Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP, cytowana w komunikacie.

W każdym tygodniu na odwiedzających polski pawilon czekały atrakcje prezentujące atuty polskiej kultury, gospodarki czy turystyki. Podczas sześciu miesięcy odbyły się prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, a także specjalne prezentacje polskich regionów przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną oraz prezentacje branży ICT, wzornictwa przemysłowego i technologii kosmicznych.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA