PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Powiększymy sieć o 30 hoteli - wywiad z wiceprezesem Grupy Hotelowej Orbis

  • Autor: propertnews.pl
  • 24 maj 2013 12:31

Powiększymy sieć o 30 hoteli - wywiad z wiceprezesem Grupy Hotelowej Orbis

Grupa Hotelowa Orbis powiększyła się właśnie o hotel marki Novotel w Łodzi. W najbliższych latach liczba obiektów w portfolio spółki znacznie się zwiększy. - W perspektywie trzech następnych lat nasza sieć powinna pozyskać ok. 30 hoteli w ramach strategii "asset light". Liczymy na współpracę zarówno z właścicielami hoteli istniejących, jak też tych, które dopiero będą budowane - mówi w wywiadzie dla Propertynews.pl Ireneusz Węgłowski, wiceprezes Grupy Hotelowej Orbis.

REKLAMA

Grupa Hotelowa Orbis właśnie uruchomiła hotel w Łodzi. Jak wygląda sytuacja na łódzkim rynku hotelarskim w porównaniu do innych największych miast w Polsce?
Rynek hotelarski w Łodzi jest porównywalny z innymi miastami o profilu biznesowym, takimi jak Poznań czy Katowice i mam nadzieję będzie się dynamicznie rozwijać. Trzeba pamiętać, że nie ma tu zbyt wielu atrakcji turystycznych, dlatego przede wszystkim liczymy na biznesmenów. Znamy już łódzki rynek, bo otworzyliśmy tu hotel Ibis, który wrósł już w tkankę miasta, a wcześniej prowadziliśmy trzygwiazdkowy hotel Grand, który kilka lat temu sprzedaliśmy. Do momentu otwarcia Novotelu brakowało nam jednak czterogwiazdkowego obiektu. Tymczasem nowo otwarty Novotel to hotel spełniający oczekiwania klientów biznesowych, jak i turystów, którzy znajdą się w Łodzi i zechcą przenocować w dobrej lokalizacji. 

Jak przedstawia się łódzki rynek, jeśli chodzi o konkurencję?
Mamy taką sytuację na rynku, że każdy pojawiający się hotel konkuruje z obiektami, które już tu są. Nie ma jeszcze ostrej walki cenowej, ale polityka cenowa, którą stosuje wiele sieci czy indywidualnych hotelarzy, ma sprawić, że liczba sprzedanych pokojonocy, a przez to uzyskana frekwencja, ma być jak najwyższa. My robimy zresztą to samo poprzez np. różnego rodzaje akcje promocyjne. W związku z tym nie chciałbym wyszczególnić żadnego z hoteli. Wszystkie stanowią bezpośrednią lub pośrednią konkurencję.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.