PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poznaj pięć najnowszych trendów w branży MICE

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2016 12:39

Poznaj pięć najnowszych trendów w branży MICE MCK Katowice, mat. prasowe

Polski przemysł spotkań rozwija się w dynamicznym tempie. W latach 2010-2015 liczba spotkań, konferencji i wystaw zwiększyła się niemal dwukrotnie. Rozkwitowi branży towarzyszą pojawiające się trendy, ale i wyzwania, na które warto zwrócić uwagę przy organizacji firmowego eventu.

REKLAMA

Rynek MICE jest często określany jako „turystyka biznesowa” bądź, po prostu, „przemysł spotkań”. Branża ta rozwija się w naszym kraju bardzo dynamicznie, o czym świadczy powiększająca się baza konferencyjno-kongresowa z nowoczesnymi placówkami o pojemności zbliżonej bądź przekraczającej 10 tys. osób. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony firm, które nie tylko korzystają z MICE do osiągania celów biznesowych, ale także dostrzegają istotną rolę event marketingu w komunikacji zarówno z potencjalnymi klientami, jak i w budowaniu relacji z pracownikami.

Coraz większa konkurencja

Wzrost zainteresowania rynkiem MICE potwierdzają badania przeprowadzone przez Polską Organizację Turystyki. Według danych z raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2016”, opracowanego przez wspomniany podmiot, w 2015 r. miało miejsce niemal 34 tys. wydarzeń biznesowych, w których łącznie wzięło udział prawie 7 mln osób. Na organizację spotkań o charakterze biznesowym przedsiębiorstwa wydały ponad 1,5 mld zł. Do tego należy też doliczyć kwotę za 13,9 mln noclegów w hotelach, ponad 1 mld zł wydany na usługi gastronomiczne i 122 mln przeznaczone na usługi kulturalno-rekreacyjne oraz koszty związane np. z transportem. Wraz ze wzrostem zainteresowania rośnie też liczba oraz różnorodność powierzchni konferencyjnych, w które inwestują nie tylko sieci hoteli, ale i samorządy, czy prywatni przedsiębiorcy. Oznacza to więc również zwiększoną konkurencję wśród gospodarzy eventów biznesowych.

Personalizacja ponad wszystko

Widocznym trendem, jeśli chodzi o organizację wydarzeń dla firm jest personalizacja, która pozwala przedsiębiorstwom m.in. na wyróżnienie się na tle konkurencji. To właśnie personalizacja w dużej mierze odpowiada za tzw. efekt WOW, którego wywołanie staje się coraz częściej pożądane, ale i coraz trudniejsze. Dzięki dostosowaniu obiektu i formy wydarzenia do charakteru i potrzeb danej firmy, zwiększa się też jego efektywność, co z kolei przekłada się na skuteczniejszą realizację celów biznesowych związanych z event marketingiem. – Personalizacja obejmuje dosłownie każdy aspekt eventu biznesowego – począwszy od samego charakteru i oprawy wizualnej spotkania, przez pakiety konferencyjne, aż po ofertę gastronomiczną i dodatkowe atrakcje dla uczestników wydarzenia – komentuje Ada Stokowska z firmy Wyjątkowy Prezent, organizującej wydarzenia dla firm w formie przeżyć.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.