PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poznaj szczegóły odświeżonej marki Mercure

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 sie 2013 15:37

Poznaj szczegóły odświeżonej marki Mercure

Grupa Hotelowa Orbis i firma Accor wprowadzają istotne zmiany w sieci Mercure. Marka ta w 2013 roku zmieni swoje pozycjonowanie, które skoncentruje się na czterech obszarach: szybki rozwój marki, całkowita zmiana oferty spełniającej nowe oczekiwania gości, wprowadzenie Globalnej Gwarancji Jakości oraz nowa identyfikacja wizualna i szeroko zakrojona kampania promocyjna.

REKLAMA

Mercure jest drugą największą siecią hotelową w swoim segmencie : posiada 732 hotele w 50 krajach. Marka przez cały czas dynamicznie się rozwija, otwierając średnio 1 hotel tygodniowo.

W ten sposób do dyspozycji gości w latach 2011-2012 oddano 15 tys. nowych pokoi. W ostatnich latach marka Mercure zmieniła platformę komunikacyjną i dystrybucyjną, proponując nowe ceny oraz zmieniając politykę dotyczącą promocji. Firma chce zmienić zakres oferowanych usług, poczynając od nowego podejścia do powitania gości, przez odświeżoną koncepcję kuchni, ofertę dedykowaną klientom biznesowym w podróży, czy zobowiązanie gwarantujące jakość usług.

Od 2011 roku marka wdraża koncepcję renowacji hoteli „Dédicaces". To projekt pozwalający na przeprowadzenie w krótkim czasie remontów pokoi zgodnie z potrzebami konkretnego obiektu, przy jednoczesnym obniżeniu kosztu takich prac o 30 proc.

W hotelach marki rozpoczęto już wprowadzanie nowego wystroju lobby według nowej koncepcji. W miejsce lady recepcyjnej, która stanowiła barierę pomiędzy personelem recepcji a gośćmi, wprowadzono rozwiązanie oparte na bardziej przyjaznej i łatwiejszej interakcji.

- Recepcjonista występuje teraz w charakterze „gospodarza", który zaprasza gości do „swojego stolika" lub do jednego z wygodnych miejsc w lobby, gdzie każdy może poczuć się jak u siebie w domu. Nowa aranżacja recepcji sprzyja dialogowi, interakcji i przyjaznym relacjom pomiędzy pracownikiem hotelu a gościem - powiedział David Henry, dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu, Dystrybucji i Zarządzania Przychodami w Orbis S.A.

Koncepcja ta jest od kwietnia br. jest wprowadzona w hotelu Mercure London Bridge, a do końca 2013 r. zostanie wdrożona w kolejnych 5 hotelach. W Polsce, pierwszym obiektem, w którym goście mogą przekonać się o nowym wyglądzie recepcji jest Mercure Warszawa Centrum.

Na nowo opracowano także zasady dotyczące usług gastronomicznych. Wprowadzona została nowa karta win „Cave et Saveur", w której prezentowane są wina lokalne. Stworzono trzy koncepcje usług gastronomicznych odzwierciedlające nowe tendencje: Cuisine Lounge - samoobsługowa strefa przypominająca kuchnię w mieszkaniu, z której goście mogą skorzystać o dowolnej porze dnia lub nocy, Restaurant Lounge - charakteryzujące się nowym podejściem do lokalnych i tradycyjnych przepisów oraz Bar Lounge - ciepłe, przytulne miejsce, w którym goście mogą coś zjeść w miłej atmosferze.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA