PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poznaj szczegóły odświeżonej marki Mercure

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 sie 2013 15:37

Poznaj szczegóły odświeżonej marki Mercure

Grupa Hotelowa Orbis i firma Accor wprowadzają istotne zmiany w sieci Mercure. Marka ta w 2013 roku zmieni swoje pozycjonowanie, które skoncentruje się na czterech obszarach: szybki rozwój marki, całkowita zmiana oferty spełniającej nowe oczekiwania gości, wprowadzenie Globalnej Gwarancji Jakości oraz nowa identyfikacja wizualna i szeroko zakrojona kampania promocyjna.

REKLAMA

Mercure jest drugą największą siecią hotelową w swoim segmencie : posiada 732 hotele w 50 krajach. Marka przez cały czas dynamicznie się rozwija, otwierając średnio 1 hotel tygodniowo.

W ten sposób do dyspozycji gości w latach 2011-2012 oddano 15 tys. nowych pokoi. W ostatnich latach marka Mercure zmieniła platformę komunikacyjną i dystrybucyjną, proponując nowe ceny oraz zmieniając politykę dotyczącą promocji. Firma chce zmienić zakres oferowanych usług, poczynając od nowego podejścia do powitania gości, przez odświeżoną koncepcję kuchni, ofertę dedykowaną klientom biznesowym w podróży, czy zobowiązanie gwarantujące jakość usług.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA