PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poznań poluje na turystów

  • Autor: PAP
  • 14 lut 2018 17:20

Poznań poluje na turystów Fot. pixabay

Nawet 10 tys. Poznańskich Kart Turystycznych rocznie chce sprzedawać w kolejnych latach stolica Wielkopolski. Właśnie ukazała się nowa edycja karty. Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej  Jan Mazurczak poinformował, że jest najbogatszą pod względem oferowanych atrakcji i zniżek.

REKLAMA

Poznańska Karta Turystyczna funkcjonuje na rynku 15 lat, w tej chwili do sprzedaży trafiła siódma edycja oferująca ponad 100 atrakcji i zniżek, w tym tańsze rozrywki i usługi gastronomiczne oraz bezpłatną ofertę muzealną. Lista atrakcji obejmuje zarówno Poznań, jak i miejsca poza stolicą regionu.

- 2 tys. sprzedawanych kart rocznie to wynik bardzo dobry jeśli chodzi o Polskę. My porównujemy się jednak do miast europejskich, gdzie nakłady są znacznie większe, idące w kilkadziesiąt tys. kart rocznie. Dwa lata temu założyliśmy, że w ciągu pięciu lat będziemy chcieli dojść do 10 tys. sprzedanych kart rocznie - powiedział Mazurczak.

Wyjaśnił przy tym, że kluczowe dla powodzenia założonego wyniku jest jak najszersze informowanie o karcie.

- Naszym głównym celem jest to, by turysta jak najszybciej wszedł w posiadanie karty. Z każdą kolejną godziną pobytu, z każdą kolejną opłaconą atrakcją ta karta coraz mniej mu się opłaca. Staramy się jak najszerzej rozpowszechniać informacje o kartach; turyści dowiadują się o nich np. uruchamiając po przyjeździe do Poznania media społecznościowe. Jesteśmy obecni też na lotnisku i dworcu - wyjaśnił.

Kartę można nabyć m.in. w punktach informacji turystycznej, w wybranych hotelach i przez Internet. Jedna z sieci hoteli wprowadziła Poznańską Kartę Miejską do swoich pakietów dla gości.

Karty oferowane są w wariantach jednodniowym, dwudniowym i trzydniowym, z komunikacją miejską lub bez. Cena normalnej karty waha się, w zależności od opcji, od 44 do 79 złotych. Według wyliczeń PLOT, kupując kartę trzydniową turysta może zaoszczędzić nawet 165 złotych. Nabywca karty otrzymuje też przewodnik z opisem miejskich i pozapoznańskich atrakcji.

Mazurczak podkreślił, że karta w najdroższej wersji pozostaje najtańszą kartą turystyczną w Polsce. Dodał, że najchętniej wybieraną wersją jest wersja na trzy dni.

Prezes PLOT powiedział, że atutem karty jest fakt, że oferuje on także zniżki na atrakcje znajdujące się poza Poznaniem. Dzięki karcie można skorzystać z rabatu przy zwiedzaniu m.in. muzeów w Kórniku, Puszczykowie, Uzarzewie i Szreniawie. Dodatkowo zniżki na atrakcje znajdujące się poza stolicą Wielkopolski są ważne dzień po zakończeniu ważności karty.

Według wyliczeń PLOT w 2016 roku Poznań odwiedziło ok. 2,3 mln turystów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.