PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Projekt "Polskie Marki Turystyczne" na starcie. Ma wypełnić luki działań marketingowych w polskiej turystyce

Projekt "Polskie Marki Turystyczne" na starcie. Ma wypełnić luki działań marketingowych w polskiej turystyce
Fot. Shutterstock
  • Autor: PAP
  • Dodano: 18 gru 2018 08:51

Projekt "Polskie Marki Turystyczne" ma być motorem napędowym turystyki i znalazł swoje miejsce w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju - powiedział w poniedziałek podczas inauguracji projektu, minister sportu i turystyki Witold Bańka.

"Ten rok był dla polskiej turystyki wyjątkowy, o czym świadczą m.in. liczby odwiedzających nasz kraj, ale turystyka musi się rozwijać w sposób innowacyjny i nowoczesny. Musimy wykorzystać okazję, jaka stoi przed polską turystyką i promować w sposób innowacyjny marki i miejsca - nawet te jeszcze nieodkryte. Temu ma służyć projekt "Polska Marka Turystyczna" (PMT) - podkreślił na spotkaniu minister.

Ministrowi Bańce wtórowała sekretarz stanu w MSiT Anna Krupka, która odpowiada w resorcie za koordynację i wdrażanie projektu PMT. "Projekt, który właśnie wystartował ma na celu wypełnienie luki działań marketingowych w polskiej turystyce, poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka ma oddziaływać na wyobraźnię turysty, a wysoka jakość świadczonych usług i spójny marketing zachęcać do podróży" - powiedziała.

"W ramach projektu będą tworzone warunki dla kooperacji organizacji turystycznych, samorządów i podmiotów branży turystycznej, co powinno zaowocować profesjonalizacją zarządzania turystyką na poziomie lokalnym". "Uczestnicy projektu, którzy pomyślnie przejdą kwalifikacje zostaną podzieleni na dwie kategorie: "Polska Marka Turystyki" oraz "Polska Marka Turystyki - kandydat" - dodała.

"Wyrażamy przekonanie, że doprowadzi to do sytuacji, w której graniczące, a często nawet konkurujące ze sobą gminy czy lokalne organizacje turystyczne rozpoczną współpracę przy tworzeniu wspólnej oferty turystycznej pod jednym, dużo mocniejszym wizerunkowo szyldem i w ramach jednego podmiotu, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie i promowanie danej marki" - podkreśliła Krupka.

Obecny na poniedziałkowej inauguracji prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk dodał, że "wszyscy zakwalifikowani do projektu uczestnicy, w szczególności kandydaci do tytułu "Polskiej Marki Turystyki", otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci bezpłatnego miejsca na stoiskach na targach turystycznych, udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych" - podkreślił.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.