PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przygotuj hotel na święta

  • Autor: PropertyNews
  • 15 lis 2017 12:09

Przygotuj hotel na święta fot.pixabay

Okres Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra to prawdziwe żniwa dla hoteli i pensjonatów. Jak zadbać o wyjątkowego bo świątecznego gościa - radzi Concordia Ubezpieczenia.

REKLAMA

Prawie 7 milionów Polaków wyjechało na Boże Narodzenie w latach 2015-2016, z czego aż 80% spędziło ten urlop na terenie Polski - wynika z opublikowanego pod koniec 2016 r. raportu LOT Travel „Wyjazdy świąteczne Polaków”. Ponad 50 proc. osób, które nie wyjeżdżały na Święta w 2‑letnim okresie objętym badaniem, myśli o takim wyjeździe w przyszłości. 25 proc. badanych przyznało, że w czasie wyjazdu korzystało z płatnego noclegu przez co najmniej jedną noc. Zwiększone zainteresowanie atrakcjami turystycznymi i bazą noclegową to duże wyzwanie dla właścicieli i zarządców hoteli i pensjonatów. Jak przygotować obiekt na wzmożone obłożenie?

Od świąt po ferie 

Sezon wyjazdów zimowych zaczyna się na dobre wraz z Bożym Narodzeniem i trwa do zakończenia ferii zimowych w ostatnich województwach. W 2018 r. pierwsze ferie zimowe ruszają już niespełna miesiąc po Bożym Narodzeniu, bo 15 stycznia, i potrwają łącznie aż do 25 lutego.

W tym okresie właścicieli pensjonatów i hoteli czeka zwiększone obłożenie, a co za tym idzie większa liczba obowiązków, ale też i ryzyk. Warto zawczasu dopiąć wszystko na ostatni guzik, by nie dać się zaskoczyć przykrym niespodziankom. W natłoku przygotowań, łatwo zapomnieć o rzeczach najbardziej podstawowych. Zacznijmy więc od upewnienia się, że nasi goście do nas trafią: sprawdźmy, czy podane na naszej stronie informacje (ceny, terminy, numery telefonu, adresy e-mail, dane dojazdowe) są aktualne. Skontrolujmy też pokoje, by mieć pewność, że w ich wyposażeniu niczego nie brakuje i czy wszystkie sprzęty działają prawidłowo. Warto również sprawdzić, czy obiekt dysponuje odpowiednią liczbą kompletów pościeli i ręczników, mając na uwadze dużą rotację gości, szczególnie w okresie świąteczno-sylwestrowym.

Odwiedziny rodzin

Na Święta oraz ferie Polacy udają się całymi rodzinami – warto więc sprawdzić stan łóżeczek oraz krzesełek do karmienia oraz ewentualnie zapewnić kilka dodatkowych urządzeń, co szczególnie docenią rodzice małych dzieci – jak np. podgrzewacz do butelek czy niania elektryczna. W trosce o bezpieczeństwo dzieci, ale również ich rodziców, warto również dodatkowo wyposażyć apteczkę – w szczególności w tak potrzebne zimą leki przeciwgorączkowe, przeciwbólowe oraz termometr. Warto również rozważyć możliwość podjęcia współpracy z miejscowym lekarzem, który w razie potrzeby i na prośbę gości będzie mógł przyjechać do hotelu.

  • Pofachu 2017-11-19 10:53:48
    Dobrze napisane, zgadzam się w 100%, to tyczy się całej gastronomii i hotelarstwa bo to jest połączone moim zdaniem. I właśnie od tej strony ggastronomicznej też warto się przygotować, wiem bo mam małą kawiarenkę i mimo, że nie od dawna w tym siedzę to warto się przygotować. Marketerzy mają black friday a my swieta :)Jeśli mogę coś polecić to z artykułów biznes restauracje&catering , można się sporo dowiedzieć i przygotować pod konkretne sytuacje, np święta.
  • Jacek76 2017-11-16 09:55:40
    Ja już wybrałem małą i skromną, ale za to swojską i przytulną noclegownię w Modlinie www.noclegiuanety.pl gdzie spędzę noc przed wylotem do rodziny. Nie ma sensu narażać się na większe koszty.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA