PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Puszcza Białowieska z turystycznym programem lojalnościowym

  • Autor: PAP
  • 19 sty 2015 08:11

Starostwo hajnowskie wraz z Lokalną Organizacją Turystyczną tworzy portal, który umożliwi turystom powracającym kilkakrotnie do Puszczy Białowieskiej korzystanie z programu lojalnościowego.

REKLAMA

Podmioty świadczące usługi dla turystów i działające w rejonie Puszczy Białowieskiej (Podlaskie) mają proponować turystom odwiedzającym te tereny zniżki czy pakiety korzyści, aby ich zachęcić do powrotu. Korzystanie z portalu ma być możliwe już od najbliższego letniego sezonu turystycznego.

Trwają prace nad wyłonieniem wykonawcy, a portal ma być technicznie gotowy do końca marca - poinformował PAP prezes zarządu LGD "Puszcza Białowieska" Eugeniusz Kowalski.

"Jeżeli będzie większe zapotrzebowanie na usługi, to wiadomo, one będą przez to tańsze. Ze zwiększonego obrotu usługodawca turystyczny zarobi swoje albo i troszkę więcej. A klient będzie miał satysfakcję, że w tej samej cenie otrzymał więcej różnych usług turystycznych" - mówi Kowalski.

Do początku maja system będzie wdrażany i testowany. Przedsięwzięcie powstaje za pieniądze z UE z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich z puli przeznaczonej dla Lokalnych Grup Działania. Program wymyśliła Lokalna Grupa Działania "Puszcza Białowieska".

Eugeniusz Kowalski tłumaczy, że produkt turystyczny należy traktować tak samo, jak sprzedaż towaru w sklepie - choć ma inny charakter - i należy do niego przekonywać klientów najróżniejszymi metodami. Jedną z nich jest tzw. program lojalnościowy. "Chodzi o związanie klienta z usługodawcą, a jeszcze lepiej z obszarem, na którym ten produkt występuje. Program lojalnościowy preferuje wiernych klientów" - mówi Kowalski.

Powstający program lojalnościowy dla miłośników przyrody unikalnej Puszczy Białowieskiej ma ich "wiązać" zarówno emocjonalnie, jak i dawać finansową satysfakcję z powrotów na wypoczynek w tej okolicy. "Za to, że był u nas trzy czy cztery dni, otrzyma jakieś bonusy, prezenty, w formie umownej czy punktów, których sobie nazbiera i będzie je mógł sobie na coś zamienić - na dowolną usługę lub atrakcję, z której może skorzystać za darmo, albo ze zniżką" - tłumaczy Kowalski.

Cały system ma być zarządzany przez powstającą specjalną platformę internetową. "Turyści będą otrzymywać elektroniczne karty lojalnego klienta, tak jak karty bankomatowe, i będą się mogli nimi posługiwać" - powiedział Kowalski.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA