PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Qubus Hotel bada potrzeby swoich gości

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 sie 2013 11:42

Sieć Qubus Hotel uruchomiła w lipcu br. stronę r. qubushotel.com. Dzięki elektronicznej ankiecie, goście mogą wyrazić swoją opinię o pobycie w hotelu. Te informacje pomagają wprowadzać udogodnienia dla klientów odwiedzających hotele Qubus.

REKLAMA

Strona jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Ankiety składają się z kilku pytań, a ich wypełnienie zajmuje mniej niż 3 minuty, mówią przedstawiciele sieci Qubus. Ankieta jest też dostępna w wersji mobilnej. Goście mogą wyrazić opinię na przykład ze smartfona.

- Informacja zwrotna, jaką uzyskujemy to dla nas najcenniejsze źródło wiedzy. Zwraca naszą uwagę na istotne dla osób podróżujących szczegóły i daje nam szanse na wprowadzanie zmian i ulepszeń, wymienia Karolina Serewiś, młodszy specjalista ds. marketingu.

Goście hotelowi coraz częściej  korzystają z możliwości dzielenia się opinią w Internecie. Pokazują to dane  zebrane z 3 portali: booking.com, hrs.com oraz TripAdvisor. W pierwszym kwartale 2013 r. obiekty należące do sieci zebrały łącznie 511 opinii,  zaś w drugim już 706. 
  
 - Wszystkie uwagi i komentarze są dla nas ważne, zarówno te pozytywne jak i negatywne. Powiedziałabym nawet, że opinie negatywne są dla nas istotniejsze, ponieważ dają nam szansę na wprowadzenie  kolejnych ulepszeń i dopasowanie oferty do potrzeb Gości. Jednocześnie pomagają nam wykrywać problemy i podejmować działania gwarantujące, że dana sytuacja zostanie wyeliminowana i nie powtórzy się w przyszłości, zapewnia Karolina Serwiś.  


    
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
  
  
 
  
  
  
 
  
  
 
  
   
  


   
    
    
    

Dane dotyczą liczby opinii zostawionych przez Gości w
     okresie od stycznia do czerwca 2013r. Opracowanie Qubus Hotel Management
     Sp. z o.o.


    
    
    
   
  
  

 

- Informacja zwrotna, jaką
uzyskujemy od naszych Gości  to dla nas najcenniejsze źródło wiedzy. Zwraca naszą
uwagę na istotne dla osób podróżujących szczegóły i daje nam szansę na wprowadzenie zmian i ulepszeń uwzględniających ich
potrzeby
- wymienia Pani Karolina Serewiś, Młodszy Specjalista ds.
Marketingu - przykładem mogą być pojawiające się w ankietach prośby o

stworzenie oferty dla rodzin, czy propozycji weekendowej. Nasza reakcja była
natychmiastowa. Wprowadziliśmy wtedy specjalną propozycję pobytów rodzinnych i
Weekendu All Inclusive. Spotkało się to z pozytywnym odzewem ze strony innych
Gości- dodaje pani Karolina. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA