PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Qubus Hotel ma nową strategię

  • Autor: Propertynews.pl
  • 01 kwi 2015 13:48

Qubus Hotel ma nową strategię

Sieć Qubus Hotel zrezygnowała z prowadzenia hotelu w Wałbrzychu. To między innymi efekt nowej strategii spółki na lata 2015-2020, której podstawowym założeniem jest koncentracja działań na obiektach o wysokim progu rentowności oraz intensywnym rozwoju nowej marki - Alto.

REKLAMA

Jednocześnie jedną z pierwszych decyzji, która została podjęta zgodnie z nową strategią, jest wycofanie się sieci z rynku wałbrzyskiego z końcem marca 2015 roku. - 20 lat obecności na polskim rynku hotelowym to dla nas cenne doświadczenia, których wynikiem jest doskonała znajomość rynku oraz wysoka efektywność operacyjna. Skuteczne funkcjonowanie i rynkowy sukces naszych hoteli wymaga od nas nie tylko określonego systemu zarządzania lecz również pełnego uczestnictwa w zmianach zachodzących na rynkach lokalnych - mówi Artur Hajduk, prezes zarządu sieci Qubus Hotel.

- Decyzja o zakończeniu naszej działalności w Wałbrzychu to wynik szczegółowej analizy mikroekonomicznej oraz weryfikacji wskaźników ekonomicznych hotelu w Wałbrzychu. To niełatwa decyzja ze względu na pracowników oraz duże grono naszych lojalnych gości, którzy cenili sobie jakość naszych standardów. Nadal jednak jakość jest wyznacznikiem naszych działań w pozostałych obiektach sieci Qubus Hotel - dodaje Artur Hajduk.

Strategia biznesowa Alto stawia na mniejsze perspektywiczne miasta, posiadające dobrą infrastrukturę i strefy biznesowe. Dlatego pierwszy obiekt powstał w Żorach zlokalizowanych w aglomeracji śląskiej. Hotel Alto w Żorach jest pierwszym obiektem docelowej sieci hoteli w Polsce. Kilka najbliższych lat firma planuje poświęcić na przekonanie się, jak przyjęty model biznesowy sprawdza się w codziennym funkcjonowaniu. - Dalszą rozbudowę sieci hotelowej w ciągu kilku lat koncentrować będziemy na Śląsku - zapowiada Hajduk.

Tym czym sieć chce się wyróżnić jest połączenie wysokiej jakości usług (premium) oraz wprowadzeniem rozwiązań samoobsługowych, które zminimalizowały koszty utrzymania pokoju (economy).

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA