PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Qubus Hotel w nowej internetowej odsłonie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2018 11:54

Qubus Hotel w nowej internetowej odsłonie Fot. Shutterstock

Na początku października oficjalnie wystartowała nowa strona internetowa sieci Qubus Hotel. Została ona zaprojektowana z wykorzystaniem najnowszej technologii SPA, witryna jest także w pełni responsywna.

REKLAMA

W Polsce mieszka aktualnie 38,14 mln ludzi, z czego aż 78% orzysta z Internetu (29,75 mln), a 37% używa smartfonów. Korzystanie z urządzeń mobilnych w codziennej komunikacji i życiu już od kilku lat utrzymuje tendencję wzrostową, a internautów z roku na rok przybywa, dlatego pełna responsywność strony staje się absolutnym standardem.

- Projekt realizowaliśmy z myślą o rosnącym znaczeniu urządzeń mobilnych i zwiększającej się rozdzielczości ekranów. Strona jest w pełni responsywna, ale przede wszystkim zoptymalizowana pod rozdzielczość Full HD – mówi Bartosz Jungiewicz, zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu sieci Qubus Hotel.

Najnowsze trendy UX

Ze względu na rosnące wymagania użytkowników Internetu podstawowym wyznacznikiem w tworzeniu stron WWW staje się zaprojektowanie jej zgodnie z tzw. user experience design. Oznacza to, że najważniejszym celem całkowitego redesignu strony jest większy komfort i wygoda użytkowania serwisu przez gości.

W związku z tym nowa witryna Qubus Hotel ma minimalistyczny wygląd z intuicyjną nawigacją. Każdy z hoteli sieci ma spersonalizowane zakładki z głównymi informacjami o obiekcie i jego ofercie. Wykonano je przy wykorzystaniu technologii One Page. Oznacza to, że kolejne informacje pojawiają się w miarę przewijania witryny. Mniej podstron oznacza łatwiejsze i efektywniejsze korzystanie ze strony, w szczególności na urządzeniach mobilnych. Treści, linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne, a także obrazy zoptymalizowane zostały pod kątem SEO. Nowa strona charakteryzuje się także kolorystyką dostosowaną do Systemu Identyfikacji Wizualnej obowiązującej w sieci Qubus Hotel.

Główną rolę na nowej stronie grają duże zdjęcia o wysokiej rozdzielczości.

- Żeby proces wczytywania zdjęć był płynny, wykorzystaliśmy nowoczesną technologię SPA dostarczoną przez firmę MediaAmbassador. Dzięki temu strona zachowuje się jak aplikacja na smartfonie, zdjęcia są ładowane w tle, niezauważalnie dla użytkownika – dodaje Bartosz Jungiewicz.

Video to przyszłość

Rola video marketingu stale rośne, badania mówią, że w 2021 roku filmy będą odpowiadać za 81% konsumenckiego ruchu w Internecie. Format ten nie tylko stał się bardziej popularny od zdjęć i treści, jest też od nich efektywniejszy. Jak pokazują badania widzowie zapamiętują 95% przekazu, gdy oglądają go w filmie. W porównaniu z 10% gdy przeczytają go tekście. Sieć Qubus Hotel zdaje sobie z tego sprawę i na nowej witrynie zadbała także o umieszczenie formatów Video.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.