PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Regent Warsaw Hotel liczy na piątą gwiazdkę

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 cze 2014 14:20

Regent Warsaw Hotel liczy na piątą gwiazdkę

Od 20. marca br., tj. od dnia, w którym poprzedni operator postanowił zrezygnować z obecności w Polsce, hotelem kieruje Krzysztof Woliński, wcześniejszy zastępca dyrektora generalnego. Obiekt w okresie pierwszego kwartału samodzielnej działalności intensywnie pracował nad stworzeniem własnych systemów rezerwacyjnych i niezbędnej infrastruktury informatycznej oraz nad pierwszymi elementami wizerunkowo-marketingowymi. Regent Warsaw Hotel pod nową nazwą, w najbliższym czasie zamierza aplikować o przyznanie piątej gwiazdki.

REKLAMA

Nazwa Regent Warsaw Hotel została wybrana wspólnie przez właściciela budynku, firmę Cosmar Polska, wraz z kierownictwem oraz pracownikami hotelu. W założeniach miała ona oddawać atmosferę miejsca, brzmieć dostojnie oraz kojarzyć z lokalizacją, w której się znajduje, czyli z Traktem Królewskim. Ponadto, nie chcąc zupełnie odcinać się od przeszłości, zdecydowano o nawiązaniu do poprzedniej nazwy, Regency.

Dyrektorem generalnym nowego obiektu został Krzysztof Woliński. Posiada on szerokie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał pracując w Polsce i za granicą. Przez ostatnie kilkanaście lat związany był z siecią Hyatt. W hotelu przy ulicy Belwederskiej pracuje od 2005 roku, początkowo jako dyrektor finansowy, a następnie dyrektor pokoi - zastępca dyrektora generalnego, aż po aktualną pozycję dyrektora generalnego.

Po wycofaniu się poprzedniego operatora z Polski, kluczowe dla hotelu było zapewnienie ciągłości operacji oraz stworzenie nowych, własnych systemów rezerwacyjnych oraz niezbędnego zaplecza informatycznego.

Jak mówią przedstawiciele hotelu, jedną z przewag konkurencyjnych REGENT WARSAW HOTEL jest możliwość szybszego i bardziej elastycznego podejmowania przez lokalny zespół kierowniczy kluczowych decyzji dotyczących przyszłości obiektu niż w przypadku przynależności do sieci. Dzięki temu już wdrażane są kolejne pomysły, które mają przyciągnąć gości do tego miejsca. M.in. rozbudowany został program dla rodzin z dziećmi, wprowadzono bogatą ofertę weselną, letnią ofertę turystyczną, jak również ofertę konferencyjną. Ponadto w najbliższej przyszłości hotel zamierza wprowadzić dla swoich gości możliwość korzystania wyłącznie z samochodów ekologicznych, a podczas śniadania nadal serwuje im miód ze swojej własnej pasieki.

Najważniejszym planem Regent Warsaw Hotel w najbliższym czasie jest złożenie aplikacji o przyznanie piątej gwiazdki. - Jesteśmy przekonani, że mamy bardzo duże szanse, aby ją uzyskać, gdyż w odpowiedzi na wymagania kategoryzacyjne, zmienić w hotelu musimy naprawdę niewiele. Głównie chodzi o dalsze usprawnienia obsługi dla osób niepełnosprawnych, zmodernizowanie naszych wind, które zgodnie z wymogami muszą mieć system głośnomówiący, informujący o tym, na którym piętrze gość się aktualnie znajduje, a także umieszczenie w łazienkach wag, które już zakupiliśmy. Szacujemy, że łączny koszt inwestycji w tym zakresie wyniesie około stu tysięcy złotych - podsumowuje dyrektor generalny.

Jednym z pierwszych powstałych elementów nowej wizualizacji hotelu jest jego logotyp. Jego główną częścią jest korona, która stanowi bezpośrednie odniesienie do nazwy hotelu i symbolizuje elegancję, luksus, wysoką jakość, splendor, najlepsze towarzystwo oraz międzynarodową atmosferę, nowoczesność i nawiązanie do lokalizacji i historii Warszawy - Traktu Królewskiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.