PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Relacja z sesji "Nowe sieci w natarciu. Hotelowi gracze coraz mocniej celują w Polskę"

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 wrz 2018 10:00

Relacja z sesji "Nowe sieci w natarciu. Hotelowi gracze coraz mocniej celują w Polskę" Sesja "Nowe sieci w natarciu. Hotelowi gracze coraz mocniej celują w Polskę" podczas Property Forum 2018

Światowe brandy oraz lokalni gracze stawiają na Polskę. Otwierają nowe hotele, kupują grunty oraz poszukują idealnych obiektów do przejęcia. Stabilizacja, wzrost, a może górka? Jak oceniają sytuację na rynku hotelarskim najwięksi gracze? O tym rozmawiali paneliści sesji "Nowe sieci w natarciu. Hotelowi gracze coraz mocniej celują w Polskę" podczas Property Forum 2018.

REKLAMA

Polska właśnie awansowała w indeksie FTSE Russell do grona państw rozwiniętych. Jak to wpłynie na koniunkturę na rynku hotelowym? - Na rynku już jest ciekawie. Liczba pokoi się zwiększa, bo budowane są większe hotele. Nie tylko powstaje więcej obiektów tradycyjnych, ale też innych inwestycji typu aparthotele czy mieszkania na wynajem - przekonuje Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję, Best Western.

Nie ukrywa, że rośnie konkurencja. - Nastały trudne czasy dla branży hotelarskiej, ale niosą one w sobie pewien potencjał - podsumowuje.

Louvre Hotels Group to sieć należąca do chińskiej grupy Jin Jiang. W Polsce klienci mogą korzystać już z obiektów sieci Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe. Jak Chińczycy zareagowali na awans Polski? - Cieszymy się, że Polska jest uznawana za rynek w pełni rozwinięty. To spowoduje, że jeszcze więcej kapitału przybędzie do Polski. Wraz z rozwojem biznesu, będzie więcej zarówno gości biznesowych, jak i turystów. Postrzeganie państwa jako bardziej stabilnego sprzyja turystyce - podkreśla Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, Louvre Hotels Group.

Awans Polski pozytywnie ocenia też  Julien Barbotin-Larrieu, prezes zarządu, H.E.S.A. - Już w bliskiej przyszłości, Polska będzie jednym z najprężniej rozwijających się rynków w Europie. Przed Polską otwierają się drzwi dla nowych luksusowych hoteli. Być może pojawią się hotele np. marki Four Seasons Hotels, a dzięki temu zagości tu też inny typ turysty - zauważa.

Jego zdaniem do Polski z każdym rokiem do naszego kraju będzie przyjeżdżało coraz więcej turystów. - Turyści zwiedzili już kraje Europy Zachodniej, teraz przyszedł czas na zwiedzanie tej części Europy - przekonuje.

W opinii prelegentów awans Polski w indeksie FTSE Russell może tylko pomóc. Ale i bez tego awansu na rynku hotelarskim dzieje się dobrze.

Na rynku jest... gorąco

Za nami okres wakacji, najbardziej gorący okres dla rynku hotelarskim. Jaki było to sezon dla hotelarzy w Polsce?

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.