PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rok 2016 kluczowy dla hotelarskiego rynku Krakowa

  • Autor: Cezary Szczepański
  • 10 gru 2015 11:47

Rok 2016 kluczowy dla hotelarskiego rynku Krakowa Marcin Ziobro, Director of Sales and Marketing, Hilton Garden Inn Kraków Airport

Światowe Dni Młodzieży i Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn to najważniejsze imprezy roku 2016 w Krakowie. - Krakowski rynek hotelarski wchodzi obecnie w szczyt cyklu - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Marcin Ziobro z Hilton Garden Inn Kraków Airport.

REKLAMA

Tak duże wydarzenia oznaczają przyjazd setek tysięcy osób oraz olbrzymią promocję miasta na całym świecie.

- W tym momencie Kraków zmienia swoje oblicze. To już nie tylko najważniejsza destynacja turystyczna w kraju. Dzięki licznym inwestycjom firm z sektora BPO i SSC, do stolicy Małopolski przyjeżdżają pracownicy największych międzynarodowych korporacji. Po drugie, otwarcie Centrum Kongresowego, Kraków Areny oraz innych obiektów kongresowych zwiększyło znaczenie lokalnego rynku MICE. Dziś Kraków może wygrywać rywalizację z Pragą lub Wiedniem - tłumaczy Marcin Ziobro.

Jak dodaje przedstawiciel Hilton Garden Inn Kraków Airport, o potencjale rynku świadczą wyniki samego obiektu. Został on otwarty nieco ponad rok temu. - Atutem Hilton Garden Inn Kraków Airport jest lokalizacja. Jednym z głównych czynników, jakie decydują o sile przyciągania miasta, jest stopień rozwinięcia infrastruktury. Krakowskie lotnisko przechodzi proces modernizacji - mówi.

Kluczowy dla obiektu jest poziom lokalnej infrastruktury oraz inwestycje w samym porcie. - Powstał nowy terminal, a niedawno otwarto szybkie połączenie kolejowe z centrum miasta. Uruchamiane są nowe, bezpośrednie połączenia lotnicze z ważnymi punktami biznesowymi Europy. To wpływa także i na nasz obiekt, który skutecznie konkuruje z placówkami w ścisłym centrum. Aż 75 proc. naszych gości to obcokrajowcy - komentuje Marcin Ziobro.

Świadomi sytuacji rynkowej są także inni konkurenci Hiltona. - Na lokalnym rynku panuje duża konkurencja. Dlatego konieczne jest ciągłe dbanie o jakość i standard usług. Z drugiej strony trzeba dobrze wykorzystywać nowe szanse na przyciągnięcie gości. Liczymy na to, że przyszłoroczny szczyt uda się przesunąć także na kolejne lata m. in. dzięki jeszcze bardziej skutecznej polityce marketingowej miasta. To niezwykle istotne, bo konkurencja w postaci innych aglomeracji Europy Centralnej jest bardzo aktywna - tłumaczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA