PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rosną ceny w europejskich hotelach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 maj 2013 17:36

Miesiąc maj przyniósł kolejny wzrost cen hotelowych w Polsce i Europie - wynika z danych trivago.pl. W europejskich metropoliach w tym miesiącu zapłacimy średnio 530 PLN za nocleg w pokoju dwuosobowym typu standard. Nasza średnia krajowa skoczyła o 25 PLN w górę, wynosząc 294 PLN.

REKLAMA

Dwa miesiące przed szczytem sezonu turystycznego ceny pokoi hotelowych w Polsce wzrosły o średnio 10 %. Największy skok cen w porównaniu do ubiegłego miesiąca odnotowano nad Bałtykiem: W Sopocie, gdzie za nocleg zapłacimy średnio 460 PLN, ceny wrzrosły o 29%. W Gdańsku podróżujący zapłacą średnio o 22% więcej (303 PLN), w Szczecinie o 21% (282 PLN). O 11% podrożały hotele w Krakowie (336 PLN), o 8% we Wrocławiu (265 PLN) i o 6% w Zakopanem (295 PLN). W Warszawie zapłacimy średnio 299 PLN, czyli o 4% więcej niż w kwietniu.

Ceny maleją jedynie w Poznaniu (236 PLN) i Łodzi (241 PLN), bez zmian pozostają w Katowicach (224 PLN). Warto zauważyć że pomimo sezonowego wzrostu cen, polskie hotele wciąż należą do tańszych w Europie. W Sopocie, gdzie średnia jest najwyższa w kraju, ceny są o 30% niższe niż w niemieckim kurorcie bałtyckim Heringsdorf (652 PLN).

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA