PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rosną wyzwania dla inwestorów hotelowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lis 2017 07:55

Liczba planowanych pokoi hotelowych w Warszawie czy Gdańsku odpowiada 35 proc. aktualnej podaży. To pokazuje, że rynek jest bardzo atrakcyjny, ale stawia też wiele wyzwań dla inwestorów - mówi Marta Abratowska-Janiec, Senior Consultant w nowym dziale CBRE - Hotel Investment.

REKLAMA

- Na polskim rynku możemy wyróżnić trzy typy inwestorów: inwestorzy instytucjonalni, duże fundusze inwestycyjne, deweloperzy biurowi czy mieszkaniowi, którzy inwestują w hotele długo- lub krótkoterminowo, tak aby w optymalnym momencie wyjść z inwestycji. Drugim typem inwestorów są inwestorzy prywatni, którzy inwestują w pojedyncze nieruchomości i  raczej są to inwestycje długookresowe. Trzecim podmiotem, który bardzo aktywnie pojawił się na rynku są operatorzy hotelowi, którzy sami inwestują w nieruchomości hotelowe. To zarówno operatorzy polscy jak i zagraniczni - wymienia Marta Abratowska-Janiec, Senior Consultant w nowym dziale CBRE - Hotel Investment.

Jak dodaje, najwięcej zapytań od inwestorów związanych jest z umowami operatorskimi, np. czy czynsz, jaki proponuje operator w ramach umów dzierżawy jest realny do osiągnięcia, na ile nasza umowa operatorska, franczyzy, zarządzania czy dzierżawy będzie atrakcyjna dla inwestorów hotelowych w przyszłości. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA