PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rynek hotelowy nie zwalnia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 cze 2018 14:15

Rynek hotelowy nie zwalnia Krzysztof Poznański, senior project manager Tétris dla realizacji HoReCa

W 2017 roku odnotowaliśmy duży wzrost zapytań w zakresie aranżacji wnętrz hotelowych. Wyraźnie widać, że branża nabiera rozpędu, rosną też wymogi co do jakości, skali i tempa prac. - mówi Krzysztof Poznański, senior project manager Tétris dla realizacji HoReCa. 
 Tétris ustala daty rozpoczęcia sześciu dużych realizacji, a kolejnych kilka jest w finalnej fazie negocjacji.

REKLAMA

- Jesteśmy jedną z bardzo nielicznych firm, które są w stanie logistycznie oraz finansowo obsłużyć projekty takiej skali, jak remont hoteli i apartamentów w budynkach wysokościowych - mówi Krzysztof Poznański, senior project manager Tétris dla realizacji HoReCa.

Obecnie Tétris przebudowuje na przykład kaskadowo 13 pięter InterContinental w Warszawie, ze stałą obecnością 70 pracowników, pracujących na kilku kondygnacjach jednocześnie.

- Jeszcze większa skala jest w przypadku Złotej 44, gdzie wykańczamy 170 apartamentów, po oddaniu części rekreacyjnej - tutaj na co dzień zatrudniamy aż 650 osób. W portfolio mamy także jedną z pierwszych w Polsce realizacji wysokościowego apartamentowca, jaką w roku 2012 był budynek Cosmopolitan, liczący 44 piętra - mówi ekspert. 

W budowie wnętrz hotelowych najważniejszym wskaźnikiem dla inwestora jest utrzymanie wysokiej jakości i kultury pracy przy ogromnym tempie prac, często prowadzonych równolegle na wielu kondygnacjach.

- Szczególnego znaczenia nabiera to podczas remontu na działającym obiekcie. Decyzja o przeprowadzaniu renowacji oznacza, że każdy dzień wyłączenia części obiektu ze sprzedaży przyniesie wymierną stratę – równą dziennej wysokości opłat za wynajęcie pokoi. To sprawia, że harmonogramy poszczególnych robót są rozpisane z dokładnością co do godziny - mówi Poznański.

- W InterContinental okres ich uzgadniania wspólnie z klientem trwał bardzo długo, aby zminimalizować ryzyka. We wspomnianej realizacji w ciągu 24 godzin od momentu rozpoczęcia prac na danym piętrze muszą być zakończone wszystkie demontaże i rozpoczęte prace wykończeniowe. Dzięki temu realizacja całego piętra obejmuje około 10 dni. To bardzo szybko. Dopiero po oddaniu gościom całego piętra możliwe jest wejście z pracami na kolejne piętra, presja jest zatem ogromna - mówi ekspert. 

 - Kluczowy w takich projektach staje się profesjonalizm i bardzo szybka decyzyjność po stronie inwestora w sytuacjach niestandardowych, które zdarzają się na każdej budowie. W InterContinental taki proces zajmuje średnio 15 minut, co pozwala uniknąć spiętrzenia problemów. Do tego dochodzi dyscyplina w zakresie nadzoru jakościowego – podczas prac na „żywym organizmie” kontrole prowadzone są na bieżąco, a nie z momentem zamknięcia piętra czy etapu prac. Szczegółowe oględziny przez inwestora wszystkich wnętrz, z regularnością na przykład co dwa dni, pozwalają zaoszczędzić czas na późniejsze korygowanie usterek - dodaje. 

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.