PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rynek spotkań to pieniądze. Jak hotele walczą o gościa biznesowego?

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 sty 2017 12:15

Rynek spotkań to pieniądze. Jak hotele walczą o gościa biznesowego? sala konferencyjna

Rynek spotkań zdobywa coraz większe udziały w polskim rynku. Jednocześnie zaostrza się konkurencja miedzy hotelami, aby sprostać wymaganiom zagranicznych inwestorów i organizatorów konferencji. Hotelarze walczą o gości, bo turystyka biznesowa jest najbardziej dochodową gałęzią branży.

REKLAMA

Polska stanowi tzw."emerging market", czyli stosunkowo nowy, atrakcyjny i konkurencyjny cenowo kierunek dla międzynarodowych podróży biznesowych. Według wydanego przez POT Raportu Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2016, blisko 71 proc. eventów odbyło się w hotelach, a liczba pokoi sprzedanych uczestnikom spotkań stanowiła 38,4 proc. ogółu wykupionych noclegów.

Rosnące oczekiwania

Oczekiwania gości biznesowych znacząco różnią się od tych, jakie mają osoby podróżujące w celach turystycznych. Turyści biznesowi spędzają w hotelu najczęściej jedną lub dwie noce – wydając w tym czasie przeciętnie cztery razy więcej niż pozostali goście hotelowi. Dlatego kompleksowa i profesjonalna obsługa wyjazdów służbowych to jeden z ważniejszych segmentów działalności obiektów cztero- i pięciogwiazdkowych w Polsce.

Dla podróżujących biznesmenów ważne jest, żeby pokoje hotelowe wyposażone były w komfortową i całkowicie wyciszoną strefę wypoczynku oraz miejsce do  pracy, a więc w ergonomiczny fotel, dobrze oświetlone biurko i bezpłatny dostęp do szybkiego Wi-Fi. Oprócz szeregu udogodnień w pokojach, obiekty muszą dysponować nowocześnie wyposażonym zapleczem konferencyjno-bankietowym. Turysta biznesowy z pewnością chętnie skorzysta również z dodatkowych udogodnień, które oferuje hotel np. z centrum odnowy biologicznej, basenu, sauny lub siłowni, które pomogą mu zachować równowagę pomiędzy pracą a wypoczynkiem. Ważna jest także obsługa i odpowiednie nastawienie personelu. Goście podróżujący w celach biznesowych, to najbardziej wymagająca grupa klientów. Zazwyczaj dysponują wysokim budżetem i bogatym doświadczeniem hotelowym, dlatego oczekują indywidualnego traktowania przez obsługę. Aby gość zatrzymujący się w obiekcie czuł się dobrze obsłużony musi mieć gwarancję bezstresowego i szybkiego załatwienia z pozoru błahych spraw, takich jak pranie i prasowanie, wynajem samochodu, rezerwację stolika w restauracji, zorganizowanie telekonferencji, czy możliwość  bezprzewodowego drukowania dokumentów.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.