PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rząd chce wykorzystać ŚDM do promocji Krakowa i Polski

  • Autor: PAP
  • 24 lut 2016 17:26

Rząd chce wykorzystać ŚDM do promocji Krakowa i Polski Fot. Fotolia

Chcemy wykorzystać Światowe Dni Młodzieży marketingowo, do promowania Krakowa i Polski - powiedział w środę parlamentarzystom wiceminister sportu i turystyki Jarosław Stawiarski.

REKLAMA

W środę odbyło się kolejne posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Organizacji Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 r.

"Nadzieje ze Światowymi Dniami Młodzieży są wielkie i wydaje nam się, że powinniśmy - tak ministerstwo, jak i Polska Organizacja Turystyczna - dołożyć wszelkich starań, żeby efekt marketingowy ponownego odwiedzenia naszego kraju przez tych młodych ludzi (...) się zwielokrotnił. Taka szansa Polsce dawno już nie była dana" - powiedział Stawiarski.

Porównał to wydarzenie do ME2012, ale zaznaczył, że ŚDM przebijają wielkie święto europejskiej piłki nożnej kilkukrotnie ze względu na swój zasięg ogólnoświatowy. "Będzie można Polskę pokazać tym młodym ludziom z kręgu kultury judeochrześciajańskiej, katolickiej jako pozytywny obraz kraju, do którego warto wracać, warto odwiedzać, nie tylko w aspektach religijnych, ale także w aspektach walorów turystycznych, bo mamy co pokazać" - dodał wiceminister.

Poinformował, że Komitet Organizacyjny ŚDM zwrócił się do resortu o wsparcie w realizacji zadań: utworzenia szklaku Miłosierdzia Bożego (prace już są w toku) oraz objęcie patronatem honorowym i dofinansowanie Biegu Miłosierdzia Bożego (procedura także jest w toku). Dodatkowo resort wydrukuje wizytówki infolinii turystycznej, które będą rozdawane pielgrzymom.

Za działania promocyjne odpowiada Polska Organizacja Turystyczna. Jak mówił p.o. prezesa POT Bartłomiej Walas, najważniejszą siłą ŚDM - już po zakończeniu wydarzenia - będzie rekomendacja i dobra opinia o Krakowie i Polsce. POT przygotowuje kampanię internetową w mediach społecznościowych. W pierwszym etapie będzie się ona odbywała w trakcie ŚDM - pielgrzymi będą nakłaniani do dzielenia się swoimi opiniami o Polsce, w formie tekstów lub zdjęć i wysyłania ich do znajomych. Drugi etap pod nazwą "Zostań ambasadorem Polski" odbędzie się po ŚDM.

Walas tłumaczył, że kampanię zaplanowano w mediach społecznościowych, bo młodzi właśnie nimi się posługują. "Chociaż mamy pewną obawę, bo Komitet Organizacyjny, odpowiednie służby logistyczne mówią nam o możliwym zacięciu się sieci komórkowych" - przyznał.

Oprócz tego POT przygotowuje Contact Center - alarmowy numer telefonu. "Oddajemy do dyspozycji Komitetu Organizacyjnego informatorów i cały system od strony technologicznej. Już jest po pewnych ustaleniach" poinformował Walas. Dodał, że Komitet Organizacyjny ma wspomóc POT kadrowo - wolontariuszami, którzy będą udzielali informacji.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA