PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sheraton wydał na kampanię marketingową 100 mln dolarów

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 wrz 2015 13:15

Sheraton wydał na kampanię marketingową 100 mln dolarów Sheraton Warsaw

Gesty znaczą więcej to tytuł nowej kampanii marketingowej sieci Sheraton Hotels & Resorts. Po raz pierwszy od dziesięciu lat kampania sieci obejmie również telewizję.
Jej koszt szacowany jest na 100 mln dolarów.

REKLAMA

Kampania Gesty znaczą więcej ma prezentować nową wizję marki Sheraton w telewizji, prasie i internecie do 2017 r. Jej celem jest zakomunikowanie inwestycji w hotele Sheraton na całym świecie, wprowadzenie nowych programów oraz zmianę wizerunku flagowej marki sieci Starwood Hotels
& Resorts Worldwide, Inc.

- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton - powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts. - Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo -dodał.

Pierwsza odsłona kampanii Gesty znaczą więcej zadebiutowała w dzienniku Wall Street Journal. Kolejnych sześć części kampanii będzie można zobaczyć w The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald i Shanghai Morning Post oraz na łamach innych światowych magazynów ekonomicznych i branżowych. Kampania wykorzystuje zarówno wizerunek gości, jak i pracowników, podkreśla usługi takie jak: gwarancja wygodnego snu, nowa oferta kulinarna – Paired, uatrakcyjniona oferta organizacji spotkań, Sheraton Club oraz nowa submarka Sheraton Grand. Zdjęcia do reklam zostały zrealizowane w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers przez uznanego fotografa Marka Seligera.

Począwszy od 21 września, pierwszy od ponad 10 lat, spot telewizyjny marki Sheraton pojawi się na antenie amerykańskich i światowych telewizji, w tym ABC, ESPN, CNBC i CNN International. Reżyser David Edwards przeniósł doświadczenie znane z kina do 30-sekundowej reklamy, która została zrealizowana w hotelu Sheraton w Sydney w Australii.

Kampania Gesty znaczą więcej wkroczy również do światu internetu i będzie pokazywana w kanałach YouTube, AOL oraz Facebook.

Kampania Gesty znaczą więcej jest jednym z ważniejszych etapów transformacji marki Sheraton w ramach planu Sheraton 2020. Do tej pory marce udało się wprowadzić nowe menu do Lobby Baru – Paired, nową, przebudowaną stronę sheraton.com oraz odświeżoną identyfikację wizualną marki. Dodatkowo uruchomiono submarkę - Sheraton Grand, czyli kolekcję najlepszych hoteli Sheraton na całym świecie. Kolejne etapy planu to wprowadzenie innowacji z zakresu doświadczeń gości podczas pobytu w hotelach oraz otwarcie ponad 150 nowych obiektów Sheraton do 2020 roku.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA