PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć B&B chce być obecna w 10 największych polskich miastach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 maj 2011 09:51

Sieć B&B chce być obecna w 10 największych polskich miastach

W ciągu najbliższych kilkunastu lat chcemy być obecni w 10 największych polskich miastach, w niektórych z nich nawet z dwoma hotelami - zapowiada Krzysztof Potocki, prezes sieci hotelarskiej B&B Polska. Obecnie firma prowadzi prace nad trzecim obiektem B&B, który powstanie w samym centrum Wrocławia. - Szukamy też odpowiednich działek pod inwestycje w Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi i Poznaniu - dodaje.

REKLAMA

B&B to trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, rozwijająca się również na rynku niemieckim. Posiada ponad 230 obiektów w Europie. Firma zamierza zakorzenić się w Polsce. Po pierwszym hotelu, otwartym w lipcu 2010 roku w Toruniu, B&B rozszerza swoją sieć na Warszawę. 26. maja br. wmurowano kamień węgielny pod hotel, który zostanie wybudowany przy Alei Krakowskiej w okolicach Okęcia.

Hotel B&B Warszawa-Okęcie będzie miał 154 pokoje, przede wszystkim dwuosobowe, a także rodzinne i przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Od strony lotniska hotel wyposażony został w dodatkowe wzmocnienia służące wytłumieniu odgłosów startujących i lądujących samolotów. Budynek, którego generalnym wykonawcą jest firma RDbud, będzie miał 5 kondygnacji i parking naziemny. Koszt inwestycji wyniesie w przybliżeniu 30 milionów złotych. Hotel będzie mógł przyjąć gości już na przełomie roku 2011 i 2012.

Cena noclegu w hotelu B&B w Warszawie w przypadku gości indywidualnych wyniesie około 200 złotych. Przygotowano już także specjalną ofertę cenową dla klientów korporacyjnych. Śniadanie w hotelach B&B kosztuje 22 zł dla dorosłych i 15 zł dla dzieci. Dla gości dostępny będzie - tak jak w całej sieci - B&B Shop, w którym będzie można kupić przekąski, słodycze i napoje. Hotel B&B będzie przyjazny nie tylko gościom, ale także czworonogom - za dopłatą (20 zł za dobę) będzie można w nim przenocować psa lub kota.

Zamysłem założyciela B&B było stworzenie sieci hoteli niedrogich, lecz komfortowych, o wspólnych standardach, jednakowych bez względu na lokalizację. Dziś w każdym hotelu B&B goście mają do dyspozycji pokoje wyposażone w niezbędne funkcjonalności, takie jak bezprzewodowy dostęp do Internetu, klimatyzacja czy telewizja satelitarna, a także wygodna łazienka. Produkt B&B to odpowiedź na potrzeby związane z krótkimi podróżami służbowymi, choć chętnie korzystają z niego również turyści, w tym rodziny z dziećmi.

- Dbamy o to, aby nasi goście porządnie się wyspali i zjedli dobre śniadanie. Wiemy, że nie oczekują kryształowych żyrandoli, lecz porządnej usługi za rozsądną cenę. Na tej prostej zasadzie opiera się działalność całej grupy - mówi Krzysztof Potocki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA