PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieć B&B chce być obecna w 10 największych polskich miastach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 maj 2011 09:51

Sieć B&B chce być obecna w 10 największych polskich miastach

W ciągu najbliższych kilkunastu lat chcemy być obecni w 10 największych polskich miastach, w niektórych z nich nawet z dwoma hotelami - zapowiada Krzysztof Potocki, prezes sieci hotelarskiej B&B Polska. Obecnie firma prowadzi prace nad trzecim obiektem B&B, który powstanie w samym centrum Wrocławia. - Szukamy też odpowiednich działek pod inwestycje w Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi i Poznaniu - dodaje.

REKLAMA

B&B to trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, rozwijająca się również na rynku niemieckim. Posiada ponad 230 obiektów w Europie. Firma zamierza zakorzenić się w Polsce. Po pierwszym hotelu, otwartym w lipcu 2010 roku w Toruniu, B&B rozszerza swoją sieć na Warszawę. 26. maja br. wmurowano kamień węgielny pod hotel, który zostanie wybudowany przy Alei Krakowskiej w okolicach Okęcia.

Hotel B&B Warszawa-Okęcie będzie miał 154 pokoje, przede wszystkim dwuosobowe, a także rodzinne i przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Od strony lotniska hotel wyposażony został w dodatkowe wzmocnienia służące wytłumieniu odgłosów startujących i lądujących samolotów. Budynek, którego generalnym wykonawcą jest firma RDbud, będzie miał 5 kondygnacji i parking naziemny. Koszt inwestycji wyniesie w przybliżeniu 30 milionów złotych. Hotel będzie mógł przyjąć gości już na przełomie roku 2011 i 2012.

Cena noclegu w hotelu B&B w Warszawie w przypadku gości indywidualnych wyniesie około 200 złotych. Przygotowano już także specjalną ofertę cenową dla klientów korporacyjnych. Śniadanie w hotelach B&B kosztuje 22 zł dla dorosłych i 15 zł dla dzieci. Dla gości dostępny będzie - tak jak w całej sieci - B&B Shop, w którym będzie można kupić przekąski, słodycze i napoje. Hotel B&B będzie przyjazny nie tylko gościom, ale także czworonogom - za dopłatą (20 zł za dobę) będzie można w nim przenocować psa lub kota.

Zamysłem założyciela B&B było stworzenie sieci hoteli niedrogich, lecz komfortowych, o wspólnych standardach, jednakowych bez względu na lokalizację. Dziś w każdym hotelu B&B goście mają do dyspozycji pokoje wyposażone w niezbędne funkcjonalności, takie jak bezprzewodowy dostęp do Internetu, klimatyzacja czy telewizja satelitarna, a także wygodna łazienka. Produkt B&B to odpowiedź na potrzeby związane z krótkimi podróżami służbowymi, choć chętnie korzystają z niego również turyści, w tym rodziny z dziećmi.

- Dbamy o to, aby nasi goście porządnie się wyspali i zjedli dobre śniadanie. Wiemy, że nie oczekują kryształowych żyrandoli, lecz porządnej usługi za rozsądną cenę. Na tej prostej zasadzie opiera się działalność całej grupy - mówi Krzysztof Potocki.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA