PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sieci hotelarskie zdradzają swoje plany inwestycyjne na rynku Dolnego Śląska

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 lis 2012 13:51

Sieci hotelarskie zdradzają swoje plany inwestycyjne na rynku Dolnego Śląska

Nowe obiekty, nowe umowy, nowe strategie - sieci hotelarskie walczą o klientów i planują nowe otwarcia. O tym, jak będzie wyglądał rozwój na Dolnym Śląsku mówili podczas Property Forum Wrocław przedstawiciele spółek Orbis SA, Hotele Diament SA oraz sieci Best Western.

REKLAMA

- Myślimy o drugim hotelu w centrum Wrocławia. Inwestycję będziemy realizować prawdopodobnie w ciągu najbliższych 3 lat - powiedział Rafał Bakalarski, prezes zarządu, Hotele Diament SA.

Prezes Hoteli Diament widzi w regionie wielki potencjał. - Dla dobrego produktu i hotelu znajdzie się jeszcze miejsce na mapie regionu - podkreślił podczas Property Forum Wrocław.

Wrocław jest wciąż na celowniku Best Western, choć sieć ma tu już hotel. - Wciąż jesteśmy zainteresowani tym miastem, bo mamy tu dobre wyniki i uważamy, że możemy je jeszcze wzmocnić. Na pewno we Wrocławiu jest miejsce na Best Western Premier i będziemy pracowali, by zwiększyć tu nasze portfolio - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę.

Best Western interesuje się także innymi miastami regionu. - Myślimy o Jeleniej Górze, Wałbrzychu czy Legnicy. Prowadzimy już pewne rozmowy z inwestorami, ale szczegółów nie możemy jeszcze zdradzić. Nasza działalność budzi zainteresowanie inwestorów - doceniają oni warunki, jakie stawiamy, a dzięki którym ich inwestycja dość szybko się zwraca - tłumaczył Cristescu.

Plany w regionie ogłosił także wiceprezes grupy Orbis SA, Ireneusz Węgłowski. - Nie planujemy budować na rynku dolnośląskim nowych hoteli. Filarem naszej nowej strategii będzie przejmowanie istniejących obiektów lub budowanych - powiedział podczas Property Forum Wrocław. - Mamy już analizy rynku, dzięki czemu wiemy, co mogłoby pasować do naszego portfolio - dodał.

Uzupełnił, że marka Orbis Hotels znika z rynku, a należy do niej hotel we Wrocławiu. - Nie wiem jeszcze, czy będzie on rebrandowany, czy sprzedawany - powiedział Węgłowski.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA