PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Spotkania biznesowe pod lupą

  • Autor: Propertynews.pl
  • 31 maj 2016 13:28

Spotkania biznesowe pod lupą Hotel Narvil, fot. materiały prasowe

Im większa firma, tym częściej decyduje się na organizowanie spotkań i konferencji poza swoją siedzibą - to tylko jeden z wniosków z opublikowanych ogólnopolskich badaniach opinii dotyczących branży MICE. Ile i kiedy firmy w Polsce wydają na usługi konferencyjne?

REKLAMA

Pod koniec maja odbyła się premiera ogólnopolskich badań firm i przedsiębiorstw dot. rynku spotkań biznesowych w Polsce i prezentacją głównych treści badawczych. Badania te rozpoczęły długoterminowy projekt - cykl badawczy, który będzie poświęcony zagadnieniom takim jak: biznes a branża usług konferencyjnych, branża MICE w Polsce a biznes, możliwości finansowe przedsiębiorstw w zakresie współpracy z obiektami konferencyjno-hotelarskimi, jakość usług w branży konferencyjnej, wartość rynku itp. Cykl został pomyślany tak, aby w długoterminowej perspektywie stworzył jedną całość, wielowątkowo badającą rynek. Pomysłodawcą oraz inicjatorem cyklu jest Hotel Narvil Conference & Spa w Serocku, który systematycznie wprowadza różne narzędzia, aby poznawać rynek i biznes.

- Od lat wykorzystujemy wiele standardowych oraz niestandardowych narzędzi – które mają wpływać na realizację zakładanych celów biznesowych oraz na poznanie potrzeb naszych biznesowych partnerów. W tym roku podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu badań zatytułowanych: Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie? Analiza ich pozwoliła nam na jeszcze bardziej szczegółowe poznanie możliwości zaangażowania się firm i przedsiębiorstw w organizację spotkań biznesowych, uzyskaliśmy odpowiedzi na wiele ciekawych pytań, wątpliwości. W strategii naszego działania jest permanentne wprowadzanie takich aktywności, które mają służyć lepszemu poznaniu rynku oraz rozwijaniu biznesu - powiedziała Grażyna Kowalczyk, dyrektor generalny Hotelu Narvil.

Badania wskazały, iż wraz ze wzrostem wielkości zatrudnienia następuje wzrost odsetka przedsiębiorstw, które organizują tego typu spotkania. Zaledwie 3 proc. najmniejszych firm – zadeklarowało organizację spotkań poza siedzibą firmy. Aż blisko 60 proc. puli badanych największych firm zadeklarowało organizację takich konferencji, prawie 40 proc. z tych zatrudniających 51-250 pracowników, także odpowiedziało twierdząco na zadane pytanie w sumie 10 proc. z firm zatrudniających od 10-50 pracowników. Natomiast tylko ok. 3 proc. z tych zatrudniających do 9 osób zadeklarowało organizację tego typu spotkań.

Reasumując, pozyskane wyniki z zachowaniem proporcji wielkości przedsiębiorstwa pokazują, że tylko ok. 4 proc. firm decyduje się na spotkania w obiektach poza firmą. Jednak po uwzględnieniu małych, średnich i dużych firm (bez mikroprzedsiębiorstw) okazuje się, że blisko co 4-te z nich decyduje się na organizację spotkań poza siedzibą firmy.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA