PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starwood Hotels & Resorts planuje międzynarodową ekspansję

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 cze 2014 10:42

Starwood Hotels & Resorts planuje międzynarodową ekspansję

Do 2020 roku Starwood Hotels & Resorts planuje otworzyć w samej Europie 60 nowych hoteli. Natomiast Sheraton, marka należąca do sieci, chce otworzyć 35. hoteli w ciągu najbliższych 12. miesięcy. Nowe obiekty powstają na tak różnorodnych rynkach jak Rosja, Azerbejdżan czy Szwajcaria.

REKLAMA

Na przestrzeni ostatnich 4 lat wydatki związane z podróżami wzrosły o blisko 40 proc., dwukrotnie przewyższając tempo wzrostu światowego PKB. Sieć Starwood Hotels & Resorts, do której należy marka Sheraton dynamicznie zwiększa swoje portfolio obiektów. W samej Europie sieć planuje otworzyć 60 nowych hoteli do 2020 roku. W Europie Środkowo - Wschodniej Starwood przewiduje wzrost o 25 proc. w ciągu nadchodzących trzech lat. Najbliższe miesiące będą także czasem rekordowego wzrostu dla najbardziej rozpoznawalnej marki Starwood - hoteli Sheraton. Realizując dążenie do rozszerzenia portfolio marki do 500 obiektów w 2016, Sheraton planuje otwarcie 35 hoteli w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Nowe obiekty powstają na tak różnorodnych rynkach jak Rosja (Rostów nad Donem), Azerbejdżan (Ismayilli Resort & Spa) czy Szwajcaria (Zurych).

Badania pokazują, aż 51 proc. osób przy wyborze hotelu kieruje się rekomendacjami i informacjami pochodzącymi z mediów społecznościowych. Starwood wprowadził więc własny system, umożliwiający gościom ocenę pobytu i publikowanie opinii o hotelach. Taka stała komunikacja z gośćmi jest niezwykle cennym źródłem aktualnych informacji, pozwala na poznanie indywidualnych oczekiwań, dostosowanie się do szybko zmieniających się potrzeb odwiedzających i na tej podstawie, zapewnienia spersonalizowanych usług jakich oczekują. Ogromny wpływ urządzeń mobilnych na ewolucję naszych zachowań widać na podstawie analizy zmian sposobu, w jaki goście szukają informacji o hotelach.

Dwa lata temu za ich pośrednictwem na strony Starwood wchodziło zaledwie 16 proc. osób, dzisiaj wejścia z urządzeń mobilnych stanowią już 42 proc., a w tym roku spodziewać się można, że liczba osób używających w komunikacji smartfonów i tabletów niż komputerów osobistych. Nacisk na wspieranie innowacji przynosi efekty w postaci pionierskich rozwiązań. Starwood, jako pierwsza sieć ogłosiła na początku 2014 roku pilotażowe wprowadzenie możliwości meldowania się w hotelu za pomocą aplikacji mobilnej, bez potrzeby kontaktu z tradycyjną recepcją. Najnowszą innowacyjną inicjatywą firmy jest wprowadzenie aplikacji pozwalającej wyszukiwać i rezerwować noclegi z użyciem Google Glass.

Badania przeprowadzone przez Gemius w Polsce pokazują, że aż 58 proc. osób dokonuje zakupu kierując się marką. Dokonując wyboru szukają oni hoteli, które zagwarantują im również doświadczenia zgodne z oczekiwaniami i preferencjami. Doświadczenie związane z pobytem jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na wybór hotelu. Za najistotniejsze kryterium uznało je 51proc.respondentów. Dopiero na drugim miejscu (48proc.) znalazła się lokalizacja obiektu, a na trzecim (42proc.) cena. Owo postrzeganie doświadczenia związanego z pobytem jest szczególnie istotne w segmencie hoteli luksusowych (59proc.) i upscale (54proc.). Dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez Market Metrix


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.