PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starwood szuka lokalizacji i partnerów, aby poszerzyć portfolio w Polsce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 wrz 2012 14:33

Starwood szuka lokalizacji i partnerów, aby poszerzyć portfolio w Polsce

Nie chcemy otwierać nowych hoteli tylko po to, aby pochwalić się naszym portfolio (...). Poszukujemy najlepszych lokalizacji. Polska to rynek z potencjałem, ale są już miasta, w których oferta hotelowa jest pełna - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Thomas Schoen, dyrektor generalny sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

REKLAMA

Jak rozwija się polski rynek hotelarski w kontekście kryzysu gospodarczego oraz w porównaniu do innych sektorów rynku nieruchomości komercyjnych?
Uważam, że rynek hotelarski w Polsce rozwija się w równym tempie. Mimo spowolnienia gospodarczego w Europie, na razie nie odczuwamy skutków kryzysu w Polsce. Kilka lat temu faktycznie zauważalne były restrykcje dotyczące organizowania kongresów czy podróży biznesowych, natomiast w tym roku nie zauważyliśmy takiej tendencji.

Jesteśmy w trakcie negocjowania kontraktów na przyszły rok, spotykamy się z klientami i zbieramy informacje na temat ich sytuacji i planów na kolejny rok. Warte podkreślenia jest coraz większe zainteresowanie Polską ze strony chińskich firm, jak również podróżnych z Bliskiego Wschodu, w związku z planowanym uruchomieniem nowych połączeń do Warszawy.

Z pewnością znacznie większe zainteresowanie naszym krajem spowodowały ostatnie wydarzenia takie jak Euro 2012, co przekłada się na liczbę konferencji i seminariów, które odbędą się w przyszłości w Polsce.

Zainteresowanie Polską przekłada się również na inwestycje w naszej branży. Wciąż powstają nowe hotele w różnych rejonach. Zauważalna jest większa liczba inwestycji w hotele 3- i 4-gwiazdkowe w miastach lub na ich przedmieściach. Dodatkowo coraz częściej firmy decydują się inwestować w duże kompleksy z infrastrukturą spa oraz sportową, które znajdują się w odległości ok. 50 km od dużych miast. Coraz więcej hoteli otwiera się również w miejscowościach wypoczynkowych.

Uważam, że Polska to rynek z potencjałem, choć oczywiście mamy już też miasta, gdzie oferta hotelowa jest pełna.
  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA