PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starwood wprowadza nową markę na polski rynek

  • Autor: Propertynews.pl
  • 25 lis 2015 12:30

Starwood wprowadza nową markę na polski rynek Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów

Starwood Hotels & Resorts Worldwide ogłosiła podpisanie umowy z firmą Mokotów Business & Airport Hotel dotyczącej uruchomienia hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. To pierwszy obiekt tej marki w Polsce.

REKLAMA

Otwarcie planowane jest na czwarty kwartał 2018 r., a obiekt będzie pierwszą międzynarodową marką hotelową na Mokotowie, biznesowej dzielnicy Warszawy, położonej zarówno blisko centrum miasta, jak i międzynarodowego portu lotniczego w Warszawie.

- Bardzo cieszymy się na współpracę z firmą Mokotów Business & Airport Hotel, jak i debiut marki Four Points by Sheraton w Polsce - powiedział Thomas Willms, wiceprezes sieci Starwood na Europę Środkowo – Wschodnią. - Ta transakcja potwierdza nasze starania mające na celu dostosowywanie się do potrzeb klientów na różnych rynkach – wraz z otwarciem Four Points by Sheraton w Warszawie zaoferujemy współczesny design i obsługę na dobrym poziomie w atrakcyjnej cenie – dodał T. Willms.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że będziemy pierwszym franczyzobiorcą sieci Starwood w Polsce. Zdajemy sobie sprawę, że wprowadzenie nowej marki na rynek, a zwłaszcza tak konkurencyjny jak ten warszawski, nigdy nie jest łatwym zadaniem, jednak mając wsparcie sieci Starwood jesteśmy przekonani, że inwestycja będzie kolejnym sukcesem - powiedział Sławomir Janiszewski, prezes firmy Mokotów Business & Airport Hotel.

Hotel Four Points będzie dysponował 192 pokojami, dwiema placówkami gastronomicznymi, centrum fitness i salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni ponad 500 m. kw. Jego lokalizacja umożliwi szybki dojazd zarówno do centrum miasta, jak i na lotnisko Chopina. Goście hotelu będą korzystać z wszystkich udogodnień charakterystycznych dla marki, w tym łóżka Four Points by Sheraton, bezpłatnej butelki wody w pokoju, czy szybkiego, bezprzewodowego dostępu do Internetu w miejscach publicznych. 

Marka Four Points obecnie posiada ponad 200 hoteli na całym świecie. Hotel Four Points Warsaw Mokotów będzie pierwszym obiektem Starwood w segmencie obiektów klasy średniej i zwiększy portfolio sieci w Warszawie do czterech oraz siedmiu hoteli w Polsce.

- W Polsce rośnie popyt na międzynarodowe marki hotelarskie, takie jak Four Points, które oferują nowy poziom usług zarówno dla osób podróżujących biznesowo, jak i turystycznie - powiedział Murat Yilmaz, dyrektor ds. przejęć i rozwoju na Europę Środkową i Turcję. - Widzimy duże możliwości ekspansji na tym rynku – zwłaszcza w Europie, gdzie ponad 50 proc. nowych hoteli Starwood będzie operować w tzw. segmencie obiektów klasy średniej - dodaje.

Sieć Starwood zarządza obecnie sześcioma hotelami w Polsce, działającymi pod trzema markami: The Luxury Collection, Sheraton i Westin.

Posiadając w portfolio ponad 200 hoteli w prawie 40 krajach, Four Points by Sheraton zaspokaja potrzeby klasycznego podróżnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA