PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stolica Wielkopolski potrzebuje nowego podejścia do promocji

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 sty 2015 18:07

"Poznań miasto know-how" przechodzi do historii. Jak przyznał Jan Mazurczak , prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej - Przez takie postrzeganie Poznania przegraliśmy kilka konferencji. Zrezygnowaliśmy więc z tego hasła i musimy zdefiniować nowe - powiedział podczas Property Forum Poznań 2015.

REKLAMA

- Musimy wzmocnić lokalną organizacje turystyczną i zawalczyć o największe imprezy w Polsce. Animujemy uczelnie, aby składały swoje oferty o organizacje konferencji i kongresów w Poznaniu. Pozyskiwanie dużych wydarzeń kulturalnych, sportowych i naukowych to cel, kóry pomoże w promocji miasta. Na 2019 i na 2010 mamy już zamówione duże konferencje - podkreślał Jan Mazurczak - prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Przypomniał, że organizacja Euro 2012 pomogła w pozyskiwaniu touroperatorów zagranicznych, dzięki czemu wzrosła liczba turystów indywidualnych,odwiedzających Poznań. Jego zdaniem miasto powinno być postrzegane już nie tylko jako miejsce organizacji międzynarowoych targów, ale także jako  jako destynacja biznesowo-turystyczna.  Zauważył jednak, że na efekty trrzeba będzie jeszcze długo poczekać.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA