PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Studenci zaprojektowali uniformy hotelowe dla Mercure

Studenci zaprojektowali uniformy hotelowe dla Mercure
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 15:27

W ramach konkursu zorganizowanego przez Mercure, w partnerstwie merytorycznym z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru, studenci przedstawili swoje pomysły na lokalnie inspirowane uniformy hotelowe nawiązujące do filozofii marki. Jury nagrodziło projekt Justyny Wysockiej, która swoim strojem opowiedziała przepiękną historię łączącą hotel Mercure Warszawa Grand z polską modą lat 50. i 60.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 15:27

W Jury znaleźli się przedstawiciele marki Mercure – Marcin Szymański, Sabina Bartyzel oraz Joanna Świerkosz, dr Magdalena Płonka Dyrektor Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru, projektantka Marta Banaszek oraz redakcja Fashion Magazine. Reprezentując różnorodne perspektywy – użytkowość, storytelling, zgodność z briefem czy jakość odszycia uniformów, w gorącej dyskusji wybrali zwycięski projekt.

Marcin Szymański, Midscale & Economy Segment Manager Eastern Europe Accor, podkreślił, że tego typu konkurs to iskra do zapalenia dyskusji o idei uniformu hotelowego –jako Mercure dbamy o to, aby stroje w hotelu były nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim – nowoczesne, wygodne. Zależy nam również na tym, by były lubiane przez zespoły hotelowe. Finałowe pracy spełniały te kryteria, więc wybór zwycięzcy nie był łatwy.

Marta Banaszek, która projektowaniem mody zajmuje się na co dzień, była pełna podziwu dla pomysłów i ich realizacji -Projektowanie uniformu hotelowego nie jest najprostszym zadaniem, ale widać uczestnicy poradzili sobie świetnie. Takie inicjatywy mogą być inspiracją do dalszego rozwoju., ułatwiają również spojrzenie na modę w różnych ujęciach, zarówno w artystycznym, jak i biznesowym. Projektantka oprócz wsparcia merytorycznego, zaprosiła również finalistów na backstage swojego najnowszego pokazu, który odbędzie się 11 września.

Pod wrażeniem poziomu prac była również dr Magdalena Płonka, dyrektor Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Podsumowując wydarzenie podkreśliła także ważność projektu dla młodych projektantów -Kooperacja naszej szkoły i marki Mercure, to wielka szansa dla naszych uczniów, którzy po opuszczeniu murów uczelni będą mieli za sobą już pierwsze doświadczenia związane z profesjonalnymi pokazami. Konkurs nie jest tylko zabawą, ale sprawdzeniem doświadczenia, rozumienia oczekiwań potencjalnych gości i pokazania umiejętności, które nabywają w szkole.

Mercure wspiera młode talenty

Mercure wspiera zarówno doświadczonych artystów, jak i lokalne talenty czy młodych projektantów. Konkurs na lokalnie inspirowany uniform hotelowy wpisuje się w realizowane w 2019 roku partnerstwo marki Mercure z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru. W ramach wspólnych działań, w kwietniu został zrealizowany dedykowany absolwentom MSKPU Mercure Fashion Night. W maju odbył się również pokaz utalentowanego trójmiejskiego projektanta Patryka Wojciechowskiego.

Mercure Fashion Zapoczątkowany w 2016 roku projekt obejmuje pokazy mody, których celem jest promowanie polskich projektantów i lokalnej kultury poprzez unikalne doświadczenie łączące modę ze sztuką użytkową, rozrywką i designem. Dotychczas, w ramach Mercure Fashion Night, odbyło się 13 spotkań w Europie Wschodniej – w Polsce, na Węgrzech i w Czechach.

 

 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.135.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.