PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Świętokrzyskie inwestuje w promocję regionu przez sport

  • Autor: PAP
  • 10 lis 2014 08:52

Świętokrzyskie inwestuje w promocję regionu przez sport

Region Świętokrzyski nadal będzie promowany przez piłkarzy ręcznych Vive. Władze samorządowe województwa oraz zarząd klubu chcą rozszerzyć dotychczasową współprace m.in. na czas Mistrzostw Świata szczypiornistów, które odbędą się w styczniu 2015 roku w Katarze.

REKLAMA

Ponad pół miliona złotych będzie kosztowało rozszerzenie projektu promującego Świętokrzyskie "Gramy Razem" realizowanego przez występujący m.in. w europejskich pucharach klub piłkarzy ręcznych Vive Tauron Kielce. Do tej pory współpraca między regionem a szczypiornistami, obejmująca różne działania promocyjne w wielu krajach Europy, kosztowała od 2010 roku prawie 10 mln zł.

Vive Tauron Kielce to obecnie najlepszy w Polsce klub piłkarzy ręcznych, odnoszący w ostatnich latach także sukcesy w Europie. Największym z nich było zajęcie 3. miejsca w turnieju finałowym Ligi Mistrzów w Kolonii (Niemcy) w czerwcu 2013 roku. "Tak już jest, że za granicą, w prasie i relacjach sprawozdawców nazwa naszego klubu często ograniczana jest wyłącznie do nazwy +Kielce+" - powiedział dziennikarzom pochodzący z Holandii prezes Vive Bertus Servaas. "Nie ma lepszego nośnika promocji Kielc i regionu" - wtórował mu jego zastępca Marian Urban.

Promocja regionu w ramach projektu "Gramy Razem dla Świętokrzyskiego" odbywa się m.in. poprzez specjalne stoiska, spotkania oraz materiały reklamowe rozdawane podczas najważniejszych imprez sportowych w tej dyscyplinie - mowa zarówno o rozgrywkach, w których bierze udział klub, jak i turniejach, w których występuje reprezentacja Polski (Mistrzostwa Europy, Mistrzostwa Świata). Powstają także liczne materiały wideo z udziałem światowych gwiazd tej dyscypliny grających w Kielcach, w których przedstawiane są walory turystyczne, kulturalne, naukowe czy gospodarcze Świętokrzyskiego. Logo projektu eksponowane jest także na strojach zawodników.

Inną formą dotychczasowej promocji było nagrywanie przez klubową ekipę telewizyjną krótkich wywiadów z reprezentantami Polski podczas ważnych turniejów na tle tzw. ścianki z napisem "Świętokrzyskie". Nagrane w ten sposób materiały były wykorzystywane przez największych polskich nadawców w swoich programach.

"Zamierzamy kontynuować ten projekt. List intencyjny zakłada, że województwo rozszerzy zakres już realizowanego projektu o kolejne 550 tys. złotych () szukamy nowych przestrzeni jeszcze szerszego wykorzystania potencjału klubu" - powiedział dziennikarzom marszałek województwa świętokrzyskiego Adam Jarubas.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA